ملی‌پوش خوزستانی دوچرخه‌سواری ایران با اشاره به عدم حمایت از سوی مسوولان استان، گفت: من یک‌تنه پیش خواهم رفت و دیگر از هیچ مسوولی کمک نمی‌خواهم ولی مسوولان حداقل به فکر دیگر ورزشکاران باشند و آینده دوچرخه‌سواری خوزستان را در نظر بگیرند.
کد خبر: ۵۱۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ 01 November 2017
احسان خادمی ، با گله‌مندی نسبت به عدم حضور تیمی از خوزستان در لیگ برتر کشور، اظهارکرد:‌ من تاکنون همراه با تیم‌های مختلفی در لیگ برتر شرکت کرده‌ام و نزدیک به 90 مدال به دست آورده‌ام ولی نتوانسته‌ام برای خوزستان در لیگ برتر به مدال برسم، چرا که تیمی از استان در لیگ برتر نبوده است.

وی ادامه داد: نداشتن تیم در لیگ برتر برای خوزستانی که دارای این همه ارگان و شرکت‌های مختلف است، یک ضعف می‌‌باشد. حیف است که ما این همه ملی‌پوش در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان آقایان و بانوان داشته باشیم ولی در لیگ برتر شرکت نکنیم.

این دوچرخه‌سوار اندیمشکی گفت:‌ ما بارها غیرت خودمان را با مدال‌هایی که برای استان و کشور به دست آورده‌ایم، ثابت کرده‌ایم. مسوولان هم اگر واقعا به فکر ما هستند باید پای کار بیایند و دیگر به ما وعده ندهند. من قول می‌دهم با حمایت آن‌ها در آسیایی جاکارتا هم به مدال خواهم رسید و از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

 وی افزود: من در بازی‌های آسیایی ترکمنستان که مدتی پیش برگزار شد، به مدال رسیدم ولی مسوولان شهرستان اندیمشک به من توجه نکردند و انگار که من کاری انجام ندادم. در حال حاضر تنها حامی من مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان است ولی مگر او چقدر می‌تواند به تنهایی از من حمایت کنند و می‌طلبد دیگر مسوولان هم پای کار بیایند.

خامی گفت: البته چنین شرایطی من را برای ادامه کار ناامید نمی‌کند و بازهم برای رسیدن به مدال می‌جنگنم. من یک‌تنه پیش خواهم رفت و دیگر از هیچ مسوولی کمک نمی‌خواهم ولی مسوولان حداقل به فکر دیگر ورزشکاران باشند و آینده دوچرخه‌سواری خوزستان را در نظر بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار