رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در استان ایلام مشخص شد.
کد خبر: ۵۱۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶ 03 November 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام علی‌ چراغی‌پور اظهار داشت: در آستانه برگزاری راهپیمایی شکوهمند یوم‌الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام مسیرهای راهپیمایی این روز تاریخی در استان را مشخص کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: مسیرهای راهپیمایی یوم الله 13 آبان در مرکز استان و شهر ایلام شامل میدان 22 بهمن – خیابان آیت الله حیدری – چهاراه رسالت - میدان شهید کشوری است.

وی ادامه داد: در آبدانان این مراسم در میدان بسیج بطرف میدان ولی عصر(عج)  برپا می‌شود،
در ایوان این مراسم در خیابان امام بطرف میدان امام خمینی (ره) اجرایی می‌شود، در بدره این مراسم در خیابان باهنر – بلوار امام (ره) – میدان شهدا - مسجد جامع برپا می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: در دره‌شهر این مراسم از میدان بسیج  شروع و به بلوار نیروی هوایی– خیابان امام حسین (ع) جنب پارک شهرداری ختم می‌شود، در دهلران نیز مراسم از میدان انقلاب  شروع و به خیابان امام خمینی (ره) – میدان بسیج استمرار می‌یابد.

چراغی‌پور تصریح کرد: در سیروان این مراسم از گلزار شهدای گمنام شروع و به میدان امام خمینی (ره) – دبیرستان فضیلت  ختم می‌شود، در چرداول این مراسم در میدان معلم به طرف سه راهی دریاچه اجرایی می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: در ملکشاهی این مراسم روبروی دفتر امام جمعه آغاز و به بلوار امام خمینی (ره)  بطرف میدان شهید بهشتی ختم می‌شود، در مهران این مراسم در منطقه  فاز 2 و مدرسه شهید باهنر برپا می‌شود.

وی ادامه داد: راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در شهر ایلام ساعت 9 صبح و با سخنرانی آیت‌الله لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار