جمعی از کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز، در اعتراض به آنچه بیکاری خود به دلیل واگذاری تعدادی از جایگاه های سوخت به بخش خصوصی عنوان کردند، روز شنبه مقابل ساختمان استانداری خوزستان در اهواز تجمع کردند.
کد خبر: ۵۱۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶ 04 November 2017
به گزارش ایرنا _ منطقه خوزستان، نماینده یکی از تجمع کنندگان اظهار کرد: پس از خصوصی شدن جایگاه های سوخت، تعدادی از نیروها پس از 15 سال سابقه کار در شرکت های پخش فرآورده های نفتی زیر نظر پیمانکار، از کار بیکار شدند.

وی که خواست نامش فاش نشود افزود: از2 ماه گذشته روند اخراج کارکنان شروع شده به صورتی که در ابتدا حقوق ماهیانه 9 میلیون و 300 هزار ریال برای ما تعیین شد و پس از آن اعلام کردند که به ما نیازی ندارند و بعد خبرتان می کنیم. 

این معترض گفت: در محل تجمع هیچکس جواب قطعی به ما نداد و این سومین بار است که تجمع می کنیم.

رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز گفت: این کارکنان اخراج نشده اند و مالکان جدید، جایگاه های سوخت را از سازمان خصوصی سازی خریداری کرده اند و مالک جایگاه ها ملزم شدند کارکنان را طبق قانون کار به کار بگیرند. 

سید اسد میرعالی ادامه داد: بسیاری از کارکنان سرکار خود هستند و این کارکنان که ادعای بیکاری دارند می توانند به کار برگردند اما خودشان نمی خواهند کار کنند.

وی افزود: اگر کارگری نمی خواهد طبق قانون کار، فعالیت کند، راه دیگری برای آنها وجود ندارد.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز دارای 192 جایگاه سوخت است که شامل 34 جایگاه CNG و 116 فرآروده های نفتی (بنزین و گازوئیل) و بقیه 2 منظوره است.

این تجمع از ساعت هشت صبح تا 12 ظهر ادامه یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار