از سوی مدیرعامل مطرح شد؛
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از نوسازی تجهیزات نفت این شرکت طی برنامه ای بلند مدت خبر داد.
کد خبر: ۵۱۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱ 04 November 2017
به گزارش مهر _ منطقه خوزستان، جهانگیر پورهنگ عصر امروز در حاشیه برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یکی از قدیمی ترین شرکت های نفتی در مناطق نفت خیز جنوب محسوب می شود، اظهار کرد: این شرکت در وسعتی بالغ بر ۶۰۰ میلیون متر مکعب در بین شهرهای اهواز، رامشیر، هفتکل و شادگان قرار دارد.

وی ادامه داد: این شرکت با بیش از سه هزار نیروی انسانی نزدیک به ۲۰ درصد از تولید نفت مناطق نفت خیز جنوب را تامین می کند و در زمینه حفظ میزان تولید مسئولیت بزرگی بر عهده شرکت نفت و گاز مارون است.

پورهنگ با بیان اینکه نوسازی در صنعت نفت یکی از برنامه های وزیر است، بیان کرد: بر اساس یک برنامه ریزی بلندمدت و در کمتر از ۱۰ سال تجهیزات نفتی در سطح این شرکت نوسازی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون افزود: طی چند سال گذشته به دلیل کمبود بودجه، پروژه خاصی در این شرکت اجرا نشده است اما با توجه به ضرورت حفظ و افزایش سطح تولید، راه اندازی واحدهای نمک زدایی اهمیت زیادی داردو

وی ادامه داد: همچنین بازسازی و نوسازی خطوط لوله در سطح این شرکت یکی از مهمترین اقداماتی است که باید در اولویت برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت قرار گیرد.

پورهنگ یادآور شد: در برنامه ریزی ها و اقدامات لازم برای نوسازی تجهیزات، استفاده از تجهیزات مدرن، بهینه و کارآمدتر مورد توجه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار