مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: روزانه بیش از ۱۷۶ نفر از امدادگران و نجات گران در پایگاه های امدادی مرزهای شلمچه و چذابه مستقر می شوند.
کد خبر: ۵۱۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 05 November 2017
به گزارش تابناک خوزستان، علی خدادادی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی با توجه به رسالتی که از طریق ستاد اربعین برعهده اش گذاشته شده رئیس ستاد امداد و نجات است.

وی افزود: در راستای این وظیفه نسبت به برپایی ایستگاه های امداد و نجات در مبادی ورودی و همچنین در مسیر شلمچه و چذابه اقدام کرده است؛ بیش از ۲۰ پایگاه را در مسیرهای فوق داریم که شامل دو قرارگاه و پایگاه های امداد و نجات است.

خدادادی با اعلام این خبر که دو بالگرد در هر دو پایانه مرزی چذابه و شلمچه مستقر شده یادآور شد: روزانه بیش از ۱۷۶ نفر از امدادگران و نجات گران در این پایگاه ها مستقر می شوند.

وی بیان کرد: در کنار خدمات امدادی که به زائران ارائه می شود، در حوزه جوانان و بهداشت و درمان هم اقداماتی انجام می شود. در حوزه جوانان پویش ۱۰۰ هزار جوان با راه اندازی شبکه اجتماعی فضای معنوی خاصی را برای آنها ایجاد کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: رویکردی که در حوزه جوانان مدنظر قرار گرفته فرهنگی است و امیدوارم در سال های آینده بتوانیم از این حرکت عظیم جهانی که فرادینی و شاید بزرگترین مهاجرت مقطعی در دنیا باشد، نهایت بهره مندی را داشته باشیم.

خدادادی خبر داد: نرم افزاری تحت عنوان پویش برای ارائه خدمات امدادی، خودامدادی، بهداشتی درمانی، مسیر راه ها و اطلاعات موردنیاز زائر را تهیه و در اختیار زائران قرار دادیم.

وی در پایان گفت: حرکت اربعین می تواند در راستای تقویت انسجام ملی مؤثر و به انسجام اجتماعی نیز کمک کند؛ در نهات امیدوار هستیم که از این حرکت بتوان در راستای همگرایی و نوع دوستی که یکی از اهداف مهم هلال احمر است، بهره مند شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار