فرماندار شهرستان شیراز از پرویز اکبری باصری، پدر شهیدان امان الله، فرج الله و آیت الله اکبری باصری که در بخش مراقبت های ویژه (ICU) بیمارستان شهید فقیهی شیراز بستری است، عیادت کرد.
کد خبر: ۵۲۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲ 05 November 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:حیدر عالیشوندی در این عیادت که روز یکشنبه انجام شد، از نزدیک در جریان روند درمان پدر شهیدان اکبری باصری قرار گرفت و ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای شهدا برای پرویز اکبری باصری، پدر سه شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس آرزوی شفای عاجل کرد. 
وی از نحو درمان و رسیدگی به پدر شهیدان اکبری باصری اظهار رضایت کرد و گفت: رسیدگی به وضعیت بیماران در زمان بستری بودن، مستلزم مکان و زمان نیست بلکه باید این کار نیک را با دل و جان انجام داد.
دکتر علی اکبری رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز نیز که فرماندار را همراهی می کرد، وضعیت پدر شهیدان اکبری را مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: کادر درمانی این بیمارستان رسیدگی به بیماران به ویژه خانواده شهیدان اکبری باصری را وظیفه خود می دانند و از هیچ اقدامی برای بهبود سلامت این پدر شهید فروگذار نخواهند کرد. 
پدر شهیدان اکبری باصری، مرداد ماه 96 در بیمارستان ام آر آی شیراز، تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته و مدتی در این بیمارستان نیز بستری بود.
شهید امان الله اکبری باصری، یازدهم شهریور سال 1360در منطقه کرخه نور به شهادت رسید. پاسدار شهید آیت الله اکبری باصری، بیست و سوم اردیبهشت ماه سال 1365در منطقه فکه به فیض شهادت نائل آمد و جهادگر شهید فرج الله اکبری باصری، یازدهم بهمن ماه سال 1365در منطقه شلمچه به 2 برادر شهید خود پیوست.

** قول پیگیری فرماندار شیراز برای ساماندهی اورژانس بیمارستان فقیهی 
فرماندار شهرستان شیراز در ادامه از رئیس بیمارستان شهید فقیهی برای توسعه و ترمیم بخش داخلی این مرکز درمانی و استفاده حداکثری از محیط داخلی آن برای ارایه خدمات پزشکی به بیماران، تقدیر کرد.
عالیشوندی همچنین در بازدید از محوطه بیمارستان شهید فقیهی بیان داشت: با هماهنگی و مساعدت شهردار شیراز مشکلات تردد آسان همراهان بیماران به این مرکز درمانی را پیگیری خواهیم کرد.
وی افزود: با هدف رفاه حال بیماران و همراهان آنها، به زودی نیز برای اصلاح ورودی ها، سطح شیبدار (رمپ ها) بیمار بر و همچنین سهولت در انتقال پسماندهای پزشکی در جوار بیمارستان شهید فقیهی، تصمیم های اثربخشی اتخاذ خواهد شد.
عالیشوندی ادامه داد: سلامت انسان ها بزرگترین سرمایه آنهاست و باید برای حراست از آن و کمک به حفظ سلامت پایدار جامعه در کنار پرورش و تربیت نیروی متخصص و کارآمد برای فعالیت در بیمارستان ها و مراکز درمانی، به فضای فیزیکی این مراکز نیز توجه ویژه شود.
بیمارستان شهید فقیهی شیراز در سال 1322خورشیدی با نام بیمارستان سعدی تاسیس شد. یکی از بنیانگذاران این بیمارستان که به یکصد تختخوابی معروف بود، مرحوم علی اصغرخان حکمت شیرازی است. این مرکز درمانی از محل بودجه اداره کل صحیه (بهداری) و شهرداری شیراز ساخته شد. 
بیمارستان شهید فقیهی باوجود اینکه 74 سال از عمر ساخت آن سپری می شود، هنوز یکی از بیمارستان های مهم شیراز است و روزانه شمار زیادی از بیماران به آن مراجعه می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار