معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز توزیع 120 هزار کتاب حوزه قرآن و عترت در قالب 58 عنوان کتاب در مدارس استان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 06 November 2017
به گزارش ایسنا _ منطقه خوزستان، مهدی رفیعی‌دهکری، با بیان اینکه ارزش این کتب یک میلیارد و 600 میلیون ریال است، اظهار کرد: این کتاب ها در قالب طرح‌های وزارتی مصباح‌الهدی، امام‌شناسی، حفظ موضوعی و مسابقات قرآن، عترت و نماز در سراسر مدارس استان توزیع خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه توزیع این کتاب‌ها از 13 آبان در مدارس آغاز شده است، افزود: حفظ موضوعی قرآن کریم، سبک زندگی معصومین، امام‌شناسی، خلاصه صحیفه سجادیه، خلاصه نهج‌البلاغه، خلاصه تفسیر قرآن کریم، احکام دختران و پسران و کتاب ندای رحمت از مهم‌ترین عناوین کتاب‌های توزیعی در مدارس استان هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص هدف آموزش و پرورش از توزیع این کتاب‌ها در مدارس، گفت: توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور و ساحت تربیت اخلاقی، عبادی و تربیتی مهم‌ترین رویکرد مجموعه پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان است که توزیع این کتاب‌ها نیز در راستای عمل به مفاد این سند بالادستی کشور است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار