در جلسه مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان با مدیر شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین در خوزستان، بنا شد ظرفیت‎های گردشگری استان خوزستان به این شرکت هواپیمایی اعلام شود تا در صورت موافقت دفتر مرکزی شرکت، این ظرفیت‎ها در خطوط هوایی ترکیش ایرلاین در سراسر دنیا به مردم معرفی شود.
کد خبر: ۵۲۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 06 November 2017
به گزارش ایسنا ـ منطقه خوزستان، این جلسه با حضور خسرو نشان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نمایندگان انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان، احمد تورسون، مدیرکل شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین در استان و نیز معاون و کارشناسان گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان برگزار شد. 
  
محوریت جلسه مذکور که با هدف کلی جذب گردشگران خارجی به استان تشکیل شد، بر این مبنا بود که دفاتر و شرکت‎های خدمات مسافرتی ‎ دارای مجوز رسمی فعالیت از سوی اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان (بند ب)، خود به صورت مستقیم عهده‎دار برنامه‎ریزی سفرهای گردشگران خارجی به استان باشند. 
  
در این راستا، میان اداره ‎ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، دفاتر خدمات مسافرتی و شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین تقسیم کاری صورت گرفت و هریک از این بخش‎ها وظایفی را عهده‎دار شدند. 
  
بر همین اساس مقرر شد اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، فیلم‎های کوتاه یک دقیقه‎ای را به همراه عکس‎هایی از جادبه‎های استان، کاتالوگ و کتابچه در اختیار شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین قرار دهد تا در صورت موافقت دفتر مرکزی این شرکت، این فیلم‎ها، عکس‎ها، کاتالوگ‎ها و کتابچه‎ها در تمام خطوط هوایی ترکیش ایرلاین در مقاصد مختلف دنیا در راستای معرفی جاذبه ‎ های تاریخی، طبیعی و فرهنگی استان توزیع شود. 
  
همچنین در پی این موضوع بنا شد، دفاتر خدمات مسافرتی استان نیز یک تور رایگان مدون سه روزه را برای مجریان کشورهای بازارهای هدف استان ارایه دهند و هزینه ‎ های اسکان و نیز بلیط رفت و برگشت افراد این تور را به ترتیب بخش خصوصی و شرکت هواپیمایی ترکیه تقبل کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار