ناظرکل گمرک خوزستان:
ناظرکل گمرک خوزستان گفت: بسته صادراتی ایران نباید در ایام اربعین لطمه بخورد و باید زیرساخت های لازم برای چنین ایامی داشته باشیم.
کد خبر: ۵۲۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱ 06 November 2017
به گزارش مهر _ منطقه خوزستان، محمد رضا جعفری اظهار کرد: بسته صادرات در شرایط اربعین وضعیت خاصی دارد که باید تلاش های خود را در راستای عدم لطمه به صادرات به کار بگیریم.

وی افزود: در سال گذشته سعی کردیم تا دقیقه ۹۰ و تا زمانی که امکان دارد از صادرات از طریق مرزهای شلمچه و چذابه جلوگیری نشود.

ناظرکل گمرک خوزستان تصریح کرد: در سال جاری نیز تا زمانی که امکان صادرات وجود داشت، هماهنگی‌های لازم برای عبور کامیون های ایرانی فراهم شد. حتی از مرز شلمچه نیز تغییرات لازم برای تردد کامیون های ایرانی فراهم شد.

جعفری بیان کرد: یکی از برنامه هایی که برای سال آینده در دستور کار جدی قرار گرفته تفکیک راه دسترسی کامیون‌ها به مرزهای استان است که در سال آینده به بهره ‌برداری می ‌رسد.

وی ادامه داد: این دسترسی ها ایجاد می شود تا همزمان با خدماتی که به زائران ارائه می‌شود در بحث صادرات نیز بتوانیم شرایط عادی را داشته باشیم.

ناظرکل گمرک خوزستان یادآور شد: در سال جاری تا زمانی که مراجعه‌ کننده برای صادرات داشتیم اقدامات لازم را برای عبور آنها از مرز فراهم کردیم و به آنها خدمات رسانی داشته ایم.

جعفری در پایان خبر داد: آمار صادرات ما در هفت ماهه امسال بالای چهار میلیارد دلار بوده که ۲۵ درصد نسبت به ۷ ماهه سال گذشته افزایش داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار