مدیرکل بحران استانداری خوزستان:
مدیرکل بحران استانداری خوزستان گفت: برای مهیاسازی زیرساخت های مرز چذابه، یک حرکت جهادی در استان شکل گرفت.
کد خبر: ۵۲۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 08 November 2017
به گزارش تابناک خوزستان، کیامرث حاجی زاده اظهار کرد: بعد از دستور اکید استاندار برای مهیاسازی زیرساخت های مرز چذابه، یک حرکت جهادی در استان شکل گرفت و تردد مستمر استاندار، مسئولان و مدیران کل به ویژه در زمینه زیرساخت ها که حوزه عمرانی است، منجر به تغییر و تحولات خوبی شد.

وی با اشاره به اینکه امسال حجم عظیم زائران در چذابه تقریبا با شلمچه برابری می کند، افزود: اربعین امسال محل مواکب جدید آماده افتتاح بود ولی با توجه به اینکه در مواکب قدیمی نیز آب، فاضلاب و همه خدمات رفاهی آن پایدار شد، مواکب در محل قدیمی مستقر شدند.

مدیرکل بحران استانداری خوزستان با اشاره به مهیا بودن زیرساخت های مرز چذابه و تکمیل این زیرساخت ها در سال آینده تصریح کرد: انشاالله در سال های آینده زائران مشکلی ندارند و بهترین خدمات رسانی را به آنها ارائه می دهیم.

حاجی زاده یادآور شد: پارکینگ ها در مرز چذابه مهیا شده ولی حجم خودروهای زائران نیز باعث تبدیل جاده نفت به پارکینگ شده است.

وی با اشاره به خدمات رفاهی خوب به زائران بیان کرد: خوشبختانه با توجه به تمهیدات و پیش بینی هایی که نسبت به ورود زائران در مرز چذابه می شد، این زیرساخت ها آماده شد.

مدیرکل بحران استانداری خوزستان بیان کرد: همه در گروه های مختلف نظامی، انتظامی، هنگ مرزی و نیروهای مردمی تا شهرداری های اهواز و تهران در کنار دستگاه های اجرایی راه و شهرسازی، پایانه ها و حمل و نقل دست به دست هم داده اند تا خدمات خوبی را به زائران ارائه دهند.

حاجی زاده در پایان پیام حرکت اربعین را اقتدار تشیع و ادامه راه امام حسین (ع) دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار