مسئول امور مرزی شهرداری تهران گفت: در ایام اربعین حسینی یک هزار و 800نیروی انسانی از شهرداری تهران برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در سه پایانه مرزی چذابه ، شلمچه و مهران بسیج شده است.
کد خبر: ۵۲۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ 08 November 2017
به گزارش ایرنا _ منطقه خوزستان، کامران زنگیشه در پایانه مرزی چذابه افزود:از این تعداد نیرو ، 250نفر در اطراف پایانه چذابه ، 250نفر در مرز شلمچه و بقیه نیروها در محدوده پایانه مرزی مهران در استان ایلام برای خدمت رسانی به موکب داران ، زائران و در بخش تنظیف ، جمع آوری زباله و بهداشت عمومی به کار گرفته شده است.

وی گفت: برای رفاه حال زائران اربعین حسینی در این سه پایانه مرزی یک هزار و 500 چشمه سرویس بهداشتی ثابت و سیار مستقر شده است.

زنگیشه اظهار کرد:خدمت رسانی مستمر به زائران اربعین حسینی تا پایان بازگشت آنان به میهن اسلامی ادامه می یابد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه به دستور محمدعلی نجفی شهردار تهران بخشی از امکانات شهرداری های مناطق تهران برای پشتیبانی از زائران اربعین حسینی در این سه پایانه مرزی مستقر شده اند افزود:در پایانه مرزی چذابه ، شهرداری منطقه چهار با عوامل اجرایی آن و شهرداری منطقه 6 در مرز شلمچه حضور دارند تا خدمات شبانه روزی و تمام وقت را به زائران اربعین حسینی ارائه کنند.

زنگیشه در ادامه افزود: بخش از امکانات پشتیبانی شهرداری تهران به پایانه مرزی خسروی در استان کرمانشاه گسیل شده بود ولی به علت عدم بازگشایی این مرز توسط مقام های عراقی ، همه این امکانات به مهران ارسال شد.

تاکنون بخش مهمی از امکانات و تجهیزات شهرداری های اهواز ، آبادان ، خرمشهر ، دزفول و ماهشهر برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به 2 پایانه شلمچه در 16کیلومتری غرب خرمشهر و چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز گسیل شده است. 

گذرگاه های چذابه و شلمچه 2 کانون اصلی و رسمی تردد زائران اربعین حسینی هستند.

 با بازگشت شتابان زائران اربعین حسینی به کشور ، روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی وارد مرحله جدیدی شده است.

تاکنون بیش از 450هزار زائر از این 2 گذرگاه مرزی وارد وطن شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار