طی احکامی از سوی کتانباف شهردار اهواز صبح امروز مدیران عامل جدید دو سازمان و یک معاونت شهرداری کلانشهر اهواز را منصوب کرد.
کد خبر: ۵۲۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ 13 November 2017
به گزارش تابناک خوزستان، طی احکامی از سوی کتانباف شهردار اهواز  آقایان  حمید امیری فرد، قادر کعب عمیر و محموددلف لویمی به ترتیب بعنوان مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز، مدیرعامل سازمان زیباسازی و معاون حمل و نقل و ترافیک منصوب شدند.

در حکم آقایان چنین آمده است: نظر به تعهد و تجربیات جنابعالی و به موجب این ابلاغ شما را به عنوان مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز، مدیرعامل سازمان زیباسازی، معاون حمل و نقل و ترافیک منصوب می نمایم، امید است با اتکال به درگاه خداوند متعال و استفاده بهینه از کلیه ی امکانات در جهت ارائه خدمات به مردم شریف اهواز موفق و موید باشید. 

همچنین در جلسه ای که در دفتر شهردار برگزار شد، علیرضا عالیپور که سرپرست معاونت خدمات شهری بود به سمت معاون خدمات شهری شهرداری اهواز منصوب شد.

گفتنی است پیش از این محمدرضا فکوریان مدیرعامل سازمان پارکها، خلیل الهایی مدیرعامل سازمان زیباسازی و عبدالامیر مجدم معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز بودند.

در این مراسم کتانباف شهردار اهواز با تشکر از تلاشهای عبدالامیر مجدم معاون سابق حمل و نقل ترافیک وی را به سمت مسئول هماهنگی و پی گیری پروژه های مشترک بین شهرداری اهواز و راه آهن منصوب کرد.

وی همچنین از تلاشهای محمدرضا فکوریان مدیرعامل سابق سازمان پارکها و فضای سبز و  خلیل الهایی مدیر عامل سابق سازمان زیباسازی تقدیر کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار