مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کلانشهر اهواز گفت: کمکهای اهدایی شهرداری به حادثه دیدگان زلزله در شهرهای سرپل ذهاب، قصرشیرین و کرمانشاه ارسال می شود.
کد خبر: ۵۲۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷ 14 November 2017
به گزارش تابناک خوزستان، فرزین حاتمی کاکش  با اعلام  این خبر  اظهار داشت: کمکهای اهدایی شهرداری اهواز به زلزله زدگان غرب کشور بصورت منسجم با همه دستگاههای اجرایی استان و بصورت یک کاروان عصر امروز ارسال شد.

حاتمی کاکش گفت: این کمکها شامل خرما، نان، آب معدنی و ... است و اگرچه شهرداری آماده ارائه  خدمات و کمکهای بیشتری بود اما این اقلام طبق اولویت ها و نیازمندی های اعلام شده از سوی ستاد بحران استانداری کرمانشاه ارسال می شود و طبق سهمیه بندی از سوی یک استان مشخص ارسال می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر اعزام هیئتی از شهرداری اهواز ، گروه عملیاتی  و مستند سازی شهرداری نیز به محل حادثه اعزام می شوند تا ضمن به تصویر کشیدن رخدادهای منطقه، از فعالیتهای انجام شده جهت بهره برداری و کسب تجربه در مواقع ضروری و بحرانی مستند سازی کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل در پایان یادآور شد: تجارب تیم اعزامی شهرداری اهواز پس از بازگشت در اولین جلسه ستاد بحران شهرداری با حضور مدیران و معاونین شهردار مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار