تجمع اعتراض‌آمیز معلمان جا‌مانده از استخدام آموزش و پرورش عشایری ایذه مقابل فرمانداری این شهرستان و اعتراض بی‌توجهی‌ها در رابطه با سوابق این افراد و استخدام افراد غیر مربوط در این نهاد برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ 15 November 2017
به گزارش فارس _ منطقه خوزستان، تجمع اعتراض‌آمیز معلمان جا‌مانده از استخدام آموزش و پرورش عشایری ایذه ظهر مقابل فرمانداری این شهرستان با اعتراض بی توجهی‌ها در رابطه با سوابق این افراد و استخدام افراد غیر مربوط در این نهاد برگزار شد.

در این تجمع که محسن بیرانوند فرماندار شهرستان برای رسیدگی به آن و شنیدن مشکلات این معلمان در بین آنها حضور پیدا کرد، تمام این افراد از وضعیت استخدام و به‌کارگیری نیروهای جدید اعتراض داشته که با تماس‌های فرماندار شهرستان با مسؤولان استانی وعده حل این مساله تا روزهای نخست هفته آینده داده شد.

عدم توجه به سوابق این افراد در زمان استخدام و داشتن بیمه آنها و به‌کارگیری نیروهای سفارشی همراه با فشارهای سیاسی و همچنین ورود مسؤولان امر در مرکز استان به مساله سفارشات برای استخدام از جمله موارد مطروحه این افراد در حضور فرماندار و جمعی از کارمندان این نهاد بود.

یکی از این معلمان مدارس عشایری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از دو سال با هزینه‌های شخصی حق بیمه و اشتغال خود در این اداره را پرداخت کردیم و امیدوار بودیم در آینده برای استخدام با توجه به انچه که از گذشته وجود داشت و قوانین وصف شده در این رابطه ما در این استخدامی به‌طور قطع به‌کار گرفته شویم.

وی تصریح کرد: متاسفانه در استخدام اخیر یک حق‌خوری آشکار در حق ما که چند سال در انتظار بوده و دارای شرایط لازم و بیمه هستیم صورت گرفت و برخی از افرادی که تا به امروز هیچ سابقه لازم و رزومه‌ای برای این کار ندارند با اعمال فشار و سفارش جایگزین ما شده و امیدهای ما به ناامیدی تبدیل شده است.

این افراد که فرماندار پر تلاش و خبرنگاران شهرستان را تنها قشر و افرادی می‌دانستند که برای حل مشکلات خود به درد دل بنشینند منتظر ورود جدی وزارتخانه مربوطه و همچنین متولیان امر هستند تا که در کنار پیشگیری از حق‌خوری‌های احتمالی، به آنچه که سال‌ها برای ان برنامه‌ریزی کرده‌اند دست پیدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار