سرپرست معاونت بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب اهواز تاکید کرد:
سرپرست معاونت بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: رستوران‌ها، مراکز تهیه فست‌فود، غذاهای بیرون‌بر و آشپزخانه‌ها برای جلوگیری از ورود چربی به درون شبکه فاضلاب شهر اهواز، ملزم به نصب چربی‌گیر هستند.
کد خبر: ۵۲۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 20 November 2017
به گزارش ایسنا _ منطقه خوزستان، اردشیر شاهمرادی، اظهار کرد: رستوران‌ها و سایر مراکزی که در آنها غذا طبخ می‌شود، چربی و روغن‌های سوخته خود را وارد شبکه فاضلاب می‌کنند که این مساله باعث گرفتگی و بروز مشکلات فراوانی برای شبکه فاضلاب اهواز می‌شود.

وی افزود: این مساله باعث شده علاوه بر ایجاد گرفتگی فاضلاب و معضل برای شهروندان، وضعیت بسیار نامناسبی برای شبکه فاضلاب شهر اهواز به وجود بیاید و کار شرکت آب و فاضلاب اهواز در خصوص گرفتگی های فاضلاب و رسیدگی به این وضعیت دشوار شود.

 سرپرست معاونت بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب اهواز تصریح کرد: در جلسات مشترکی که با شهرداری، مراکز بهداشت شرق و غرب اهواز و اتاق اصناف رستوران‌ها و فست فودها برگزار شد و  با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، رستوران‌ها، فست‌فودها، غذاهای بیرون‌بر و آشپزخانه‌ها برای جلوگیری از ورود چربی به درون شبکه فاضلاب شهر اهواز، ملزم به نصب چربی‌گیر هستند.

شاهمرادی عنوان کرد: همه رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا حداکثر تا تاریخ 15 آذرماه 96 فرصت دارند نسبت به نصب چربی‌گیر برای جلوگیری از ورود چربی به درون شبکه فاضلاب اهواز اقدام کنند.

وی ادامه داد: صاحبان مراکز تهیه غذا و رستوران‌ها در اهواز برای انجام مراحل قانونی این کار باید به مراکز بهداشت غرب و شرق اهواز مراجعه و نسبت به نصب این چربی‌گیرها اقدام کنند و در صورت عدم اقدام، بر اساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار