تیم فولاد خوزستان در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور اولین شکست پارس جنوبی را رقم زد.
کد خبر: ۵۲۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱ 20 November 2017
دو تیم فولاد و پارس‌جنوبی جم روز دوشنبه در هفته دوازدهم از سری رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم فولاد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

تیم فولاد خوزستان که از 11 بازی قبل خود با چهار برد، پنج تساوی و 2 باخت و کسب 17 امتیاز در رده پنجم قرار داشت در این هفته به مصاف تیمی رفت که با 7 برد، چهار تساوی صدرنشین لیگ می باشد.

در این دیدار تیم فولاد خوزستان با ترکیب احسان مرادیان، فرزاد جعفری، ایوب والی، میلاد بدرقه، پیمان شیرزادی، سینا مریدی، ایمان مبعلی، علی‌اصغر عاشوری، صابر حردانی، فرشاد جانفزا و رحیم زهیوی پا به میدان نهاد.

همچنین محسن فروزان، حامد نورمحمدی، مایکل اومانیا، ابراهیم صالحی، مهدی زبیدی، حسین پورامینی، میثم تیموری، فرشاد سالاروند، مجید علی یاری، آلویس نانگ و فرشاد محمدی مهر برای تیم پارس جنوبی به میدان رفتند.

در دقیقه 32 بازی فرشاد جانفزا از پاس در عرض رحیم زهیوی به خوبی استفاده کرد و اولین گل سرخ پوشان فولادی را به ثمر رساند.

در نیمه اول بازی فولادی ها حاکم بر میدان بودند و چندین موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند و در نهایت با برتری یک بر صفر به رختکن رفتند.

در نیمه دوم تیم پارس جنوبی توپ و میدان را بهتر در اختیار داشت و این امر باعث شد که زردپوشان پارس جنوبی صاحب موقعیت های فراوان گلزنی شوند که سنگربان فولاد مانع این کار شد.

عبدالله ناصری هافبک تیم فولاد که به دلیل محرومیت این دیدار را از دست داده بود از جایگاه تماشاگران نظاره گر بازی بود. همچنین امید سینگ بازیکن تیم پارس جنوبی به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داد.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب 20 امتیاز در مکان چهارم جدول قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار