مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد:
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از پیگیری مصوبات شورای اشتغال استان برای جذب فرصت‌های شغلی جدید و همچنین حفظ و صیانت از اشتغال‌های گذشته در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 21 November 2017
سید نور محمدپور، با بیان اینکه کارکردن در خوزستان نوعی ایثار و جهاد است، اظهار کرد: پیگیری امور مردم و تلاش هر چه بیشتر برای سامان‌دهی کارها و تکریم ارباب رجوع و آسیب‌شناسی اجتماعی به منظور کمک به بهبود محیط و شرایط کار و مشورت از اولويت‌های مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان است.

وی افزود: پیگیری خواسته‌های بر حق کارگران را یکی از اولویت‌های حوزه مسئولیت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و در این زمینه ضرورت دارد تا خواسته‌های کاگران با سرعت بیشتری پیگیری شود.

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: پیگیر مصوبات شورای اشتغال برای جذب فرصت‌های شغلی جدید و همچنین حفظ و صیانت از اشتغال‌های گذشته استان هستم.

وی گفت: تلاش می‌کنیم مصوبات شورای اشتغال در استان خوزستان به طور کامل پیگیری و اجرا شود تا شاهد ایجاد اشتغال پایدار و مناسب در استان باشیم. همچنین تلاش خواهیم کرد شغل‌هایی که در گذشته در استان فعال بوده‌اند را حفظ کنیم.

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال شاهد تلاش‌های خوبی در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده‌ایم و تا اینجا بسیاری از برنامه‌های سال 96 تحقق یافته است هرچند اعتقاد داریم هنوز تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله وجود دارد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار