اولین مسابقات آزاد مهارت آزمایشگر قطعات صنعتی به روش مایعات نافذ ‌PT به میزبانی خوزستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 22 November 2017
عبدالجلیل پورشب، اظهار کرد: مسابقات آزاد مهارت تقریبا مانند مسابقات ملی مهارت است که محدودیت سنی در آن وجود ندارد و در مشاغل مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال مسابقات آزمایشگر قطعات صنعتی به روش مایعات نافذ PT در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود. مرحله استانی 30 آذر ماه در هر استان برگزار می‌شود و مهلت ثبت‌نام در این مرحله تا پیش از مسابقات است. مرحله کشوری نیز در روزهای 17 و 18 دی‌ماه به میزبانی خوزستان برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی این مسابقه با بیان اینکه نفرات برتر مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند، گفت: در این مسابقات از هر استان یک نفر، یعنی در نهایت 33 نفر به مرحله کشوری راه می‌یابند و نفر اول با دو سکه، نفر دوم با یک و نیم سکه و نفر سوم با یک سکه بهار آزادی مورد تشویق قرار خواهند گرفت و نفرات بعدی سرتیفیکیت PT دریافت می‌کنند.

پورشب ادامه داد: این رشته جزو گروه درسی آزمایشات غیرمخرب است. با توجه به اینکه خوزستان یک استان صنعتی و آموزش این رشته بر عهده سازمان فنی و حرفه‌ای است و اهمیت زیادی در صنایع دارد، این رشته به سبب ایجاد ارتباط و تعامل با دستگاه‌های اجرایی و صنعتی و جذب در گروه درسی خاص برای مسابقه انتخاب شده است.

وی گفت: انجمن مهندسین جوش خوزستان، سازمان مدیریت صنعتی خوزستان، خانه مهندسان جوان، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، شرکت فولاد اکسین اهواز، انجمن بازرسی‌های غیرمخرب ایران، اتحادیه صنفی تاسیسات مکانیکی ساختمانی اهواز، انجمن صنفی شرکت‌های بازرسی و تست‌های غیرمخرب ایران، انجمن جوشکاری و آزمایش‌های غیرمخرب ایران، شرکت نفتا صنعت، آموزشگاه هنرهای تجسمی سرو اهواز، موسسه گسترش علم و فن جوش اهواز و مجتمع آموزشی پانیذ اهواز دستگاه‌های اجرایی هستند که در برگزاری این مسابقات مشارکت دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار