مجید جلالی:
سرمربی تیم پیکان تهران در خصوص تعطیلات لیگ برتر نیز گفت: این تعطیلات در مواقعی به سود تیم و در مواقعی به ضرر ما بوده است.
کد خبر: ۵۲۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵ 24 November 2017
به گزارش تابناک خوزستان، مجید جلالی شامگاه امروز پس از شکست تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: ما برای این بازی، نصف تیم خود را در اختیار نداشتیم ولی نباید به سادگی از بازی ایثارگرانه و با تمام وجود حریف برای کسب پیروزی در این دیدار چشم‌پوشی کرد.

وی افزود: در این بازی ما شانس‌های خوبی برای گلزنی داشتیم ولی آنها را از دست دادیم و وقتی در یک بازی گل نزنی، گل می خوری و ما نیز شامل این قاعده فوتبالی شدیم.

جلالی عنوان کرد: اتفاقی که امشب برای ما در خوزستان رخ داد را ما در اصفهان و مقابل سپاهان تجربه کردیم. امروز ما تمام سعی خود را برای کسب پیروزی کردیم ولی واقعیت این است که روز خوبی را پشت سر نگذاشتیم.

سرمربی تیم پیکان تهران در خصوص تعطیلات لیگ برتر نیز گفت: این تعطیلات در مواقعی به سود تیم و در مواقعی به ضرر ما بوده است ولی ما در دو بازی بعد از تعطیلات تنها یک امتیاز کسب کرده‌ایم این در حالی است که ما در هر دو بازی موقعیت‌های بی‌شماری در اختیار داشتیم و اگر از آنها به خوبی استفاده می‌کردیم اکنون صدرنشین لیگ برتر بودیم.

جلالی با اشاره به اینکه سعی می کنیم نتایج ضعیف در دو بازی اخیر را در بازی‌های آینده جبران کنیم، بیان کرد: ما امروز هشت بازیکن خود مثل امیرحسین کرمی، صادقی، موسوی، آقاخان و چند بازیکن دیگر را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم.

وی در خصوص استقلال خوزستان نیز گفت: آنها امروز فوق‌العاده بودند و شاید بهترین بازی خود در فصل جاری را به نمایش گذاشتند. به نظر ما با توجه به موجود این تیم در این فصل، شیوه بازی کردن آنها صحیح و خوب بود.

از سری رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، شامگاه امروز تیم‌های استقلال خوزستان و پیکان تهران در اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت خوزستانی‌ها این بازی را با یک گل به سود خود خاتمه دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار