دبیر برگزاری آیین روزمقاومت مردم اندیمشک:
دبیر برگزاری آیین روزمقاومت مردم اندیمشک گفت: وقایع دوران دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شوند تا نسل های بعدی کشور بدانند در این کشور چه اتفاقاتی افتاده است.
کد خبر: ۵۲۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 26 November 2017
 سردار عباس عیدی شامگاه گذشته در آیین پاسداشت حماسه مقاومت و پایداری مردم اندیمشک در طولانی ترین بمباران هوایی دشمن بعثی عراق در چهارم آذرماه سال ۱۳۶۵ که در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: چهارم آذر حادثه فراموش نشدنی است که هیچگاه از یاد و خاطره ملت ما نخواهد رفت.

وی با طرح این سئوال که آیا می شود حوادثی مانند چهارم آذر فراموش شوند یا خیر، بیان کرد: به دلایلی می شود و به دلایلی نمی شود که چنین روزهایی فراموش شوند و اگر روزی چنین حوادث و اتفاقاتی توسط افکار عمومی فراموش شد به این دلیل است که به این وقایع پرداخته نشده است.

دبیر برکزاری آیین روز مقاومت مردم اندیمشک بیان کرد: اگر برای وقایع و اتفاقاتی که در حق مردم ایران طی دوران دفاع مقدس رخ داد برنامه های موفق و همراه با محتوا ترتیب داده شود، به هیچ وجه امکان ندارد این رخ دادها از افکار عمومی فراموش شوند.

وی با بیان یک مثال از حمله هوایی دشمن بعثی به مرکز استان خوزستان و شهر اهواز عنوان کرد: هواپیماهای عراقی در زمان جنگ شهر اهواز را با شدت زیادی بمب باران کردند و شاید شهدای این حادثه کمتر از شهدای چهارم آذر نباشد اما امروزه هیچ حرفی از آن اتفاق نمی زند و می توان گفت این واقع به فراموشی سپرده شده است.

عیدی، توجه مسئولان به اینگونه وقایع را بسیار با اهمیت خواند و گفت: نسل های بعدی این حق را دارند که از ابعاد مختلف دوران دفاع مقدس آگاه شوند و در این راستا باید به شکل ویژه ای به این موضوع پرداخته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار