عضو هیات مدیره باشگاه فولاد می‌گوید انتساب بطری مشکوک به این باشگاه در بازی با ذوب آهن مصداق افترا است و از روشن شدن موضوع خوشحال می‌شود.
کد خبر: ۵۳۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 27 November 2017
محمدرضا شریف، درباره پیروزی های اخیر فولاد خوزستان و همچنین مباحث مربوط به نقش سحر و جادو در نتایج این تیم صحبتهایی را مطرح کرد که مشروح این گفتگو در ذیل می آید:

 ارزیابی شما از برد فولاد مقابل ذوب آهن و نزدیک شدن به صدر جدول چیست؟

- محمدرضا شریف: طبیعی است که نتایج به دست آمده در هفته های گذشته مورد رضایت هواداران و مدیریت باشگاه است. چون این موفقیتها تداوم داشته است، اتفاقی تلقی نمی شود و در نتیجه، برنامه ریزی ها خودش را نشان می دهد. ما از ابتدا جوری برنامه ریزی کردیم که بدنه اصلی باشگاه از جمله مدیریت، بازیکنان و کادر فنی با هم همدلی و فصول مشترک زیادی داشته باشند. تنها رمز موفقیت دوستان ما این است که توانستند یکپارچگی داشته باشند و مرحله به مرحله، توانایی بازیکنان در اختیار دانش مربیان قرار گرفت. امیدوارم اتفاقی رخ ندهد که موجب تضعیف این روند شود. البته پیش بینی ما این است که شرایط بهتر از این می شود. ما در بودجه کلی باشگاه، سیاست انقباضی داشتیم ولی در تیم های پایه، افزایش بودجه را در دستور کار قرار دادیم.

طی هفته های گذشته سیروس پورموسوی سرمربی تیم از وجود افرادی در بدنه شرکت فولاد و تلاششان برای ضربه زدن به این تیم خبر داده است. آیا باشگاه با این افراد برخورد داشته است؟

- تمام باشگاه ها، فراز و نشیب دارند. فولاد امسال جزو باشگاه هایی است که حاشیه هایش بسیار کم و جزئی است. در این موارد، باید مدیریت شود. نمی شود کتمان کرد در شرایطی که تیم ها، بازسازی ساختاری می کنند، عواملی کنار فوتبال و باشگاه ها هستند که منافعشان مورد تهدید قرار می گیرد و به تدریج محدود می شود و از بین می رود. جریان های ناسالم هم در مقابل بازسازی ها، سکوت نمی کنند. این جریانها منشا و منبع دارد که پورموسوی هم از این دست حاشیه سازی ها گلایه داشت. ما هم در چارچوب یکپارچگی، ریشه یابی و برخوردهای لازم را داشتیم. این مسائل را ریشه ای پیگیر شدیم و حل کردیم.

بازی شما با ذوب آهن هم بی حاشیه نبود و یک بطری مشکوک منتسب به تیم شما، به مسئولان ورزشگاه نقش جهان تحویل داده شد. موضع باشگاه فولاد در قبال این مسائل چیست؟ آیا این بطری از سوی اعضای تیم شما در زمین قرار گرفته بود؟

- این مسائل مصداق افترا است. بسیار خوشحال می شویم که صحت و سقم این موارد اثبات شود. چطور است که این بطری ها یکهو بعد از بازی پیدا می شود؟ این بطری از کجا آمده است؟ قطعا در استادیومی که مجهز به دوربین های مختلف است و ناظران فدراسیون هم در آن حضور داشته اند، می شود پیگیری کرد که این بطری از کجا آمده است. اینکه بطری ناگهانی پیدا می شود، عجیب است. امیدوارم صحت و سقم این اتهام را روشن کنند از جمله برای ما به عنوان مدیر یک مجموعه که مدعی کار کارشناسی و علمی هستیم. شک نکنید که اگر چیزی باشد، خودمان برخورد می کنیم. نه تنها این امر شیطانی است بلکه بی نتیجه است و تاثیری در مسائل فنی و فوتبالی ندارد.

 از نظر شما این موارد اتهام به باشگاه فولاد است؟

- اگر این مطالب برای مشوش کردن اذهان عمومی بوده است، حتما باید ثابت شود. تهمت زنندگان باید پاسخگو باشند. این جریان خوبی نیست که در فوتبال ایران راه افتاده است. چند هفته ای است که وقتی مجموعه ای در فوتبال نتیجه می گیرد، آنرا با فرافکنی به حاشیه می کشند. بطری آب که نمی تواند از دل زمین بجوشد و بیرون بیاید! اگر کسانی که بطری را گذاشته اند، پیدا کنند ما هم خوشحال می شویم. اگر هم کمکی از دستمان بر بیاید انجام می دهیم.

* هفته گذشته مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی هم به خاطر سحر و جادو از پورموسوی به کمیته اخلاق شکایت کرد.

- امیدوارم این جریانی که همه به یکدیگر تهمت می زنند، در چارچوب قانون قرار بگیرد. اگر فردی از چیزی اطلاع دارد، موظف است آنرا به مراجع قانونی اطلاع بدهد. اینکه بعد از هر باخت وجدانها بیدار می شود و احساس می کنیم وظیفه ای داریم، جای سئوال دارد. چرا این وجدانها بعد از باخت تیمشان بیدار می شود؟ طبق قانون تا چیزی با مستندات ثابت نشود، انتشار آن مطلب توسط اتهام زنندگان مصادیق تخلف است. ظاهرا ما هم با شهر بی قانون مواجه هستیم که هرکسی دلش بخواهد شکایت می کند. آیا این از مصادیق تشویش اذهان عمومی نیست؟ الان با چالشی مواجه هستیم که روند رسیدگی به این موضوعات بدون مدیریت مانده است و تابع جنجال رسانه ای قرار دارد.

عضو هیات مدیره باشگاه فولاد می‌گوید انتساب بطری مشکوک به این باشگاه در بازی با ذوب آهن مصداق افترا است و از روشن شدن موضوع خوشحال می‌شود.


- تاکنون هیچ لیستی چه رسمی و چه غیر رسمی از سوی سرمربی داده نشده است. کادر فنی در حال مطالعه و بررسی است. تاکید این است تا زمانی که بررسی برای جذب بازیکنان جدید تمام نشده، اقدامی صورت نگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار