معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان:
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: مراجعه بیماران تنفسی به بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان امر طبیعی است و ارتباطی به بارندگی اخیر ندارد.
کد خبر: ۵۳۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 28 November 2017
آرمین خالق‌جو ، اظهار کرد: مراجعه بیماران تنفسی به بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان یک امر طبیعی است و ارتباطی به بارندگی امروز ندارد.

وی با اشاره به خبر منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر مراجعه 20 بیمار تنفسی به بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر براثر بارندگی امروز عنوان کرد: این مراجعه در شرایطی پیش‌آمده که مطب‌های خصوصی به دلیل تعطیلی رسمی، تعطیل بوده‌اند و به‌طور طبیعی مراجعه بیماران به بیمارستان‌ها در روزهای تعطیل افزایش پیدا می‌کند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: مراجعه بیماران تنفسی به مراکز درمانی تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان امری طبیعی و روزانه است عمده این بیماران نیز دارای بیماری‌های مضر تنفسی هستند.

وی با عنوان اینکه بیماری‌هایی همچون سرماخوردگی، زکام و عفونت‌های ریوی در این فصل جزو بیماری‌های شایع است، بیان کرد: در سال‌های گذشته و در روزهایی که در آبادان، خرمشهر و شادگان بارندگی داشتیم، آمار مراجعات به بیش از ۲۰۰ نفر می‌رسید.

خالق جو افزود: امروز نیز به جزو روزهای تعطیل بود و بیماران به دلیل تعطیلی مطب‌ها به بیمارستان‌ها مراجعه کردند، این امر سبب شد تا روئسای بیمارستان‌ها به‌اشتباه بارندگی را عامل مراجعه بیماران تنفسی اعلام کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار