سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان‌ این‌که با اعتقاد قلبی‌مان وارد زمین می‌شویم و مطمئن باشید دنبال فوتبال پاک هستیم، گفت: هرگونه صحبت در خصوص این‌که من سحر و جادو انجام می‌دهم را تکذیب می‌کنم و مطمئن باشید ما به دنبال کارهای شیطانی نبوده‌ایم و به دنبال انجام چنین کارهایی نمی‌رویم، بلکه با کار و دانش خودمان به دنبال موفقیت هستیم.
کد خبر: ۵۳۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 28 November 2017
سیداکبر پورموسوی که روی خط تلفن برنامه 90 آمده بود، با بیان این‌که امسال یکدلی و همدلی در مجموعه بزرگ فولاد باعث شد که ما روز به روز کارمان را بسیار خوب پیش ببریم، اظهارکرد: ما دارای یک بخش دانشجویی و تحصیل‌کرده در بخش مدیریت باشگاه، اعضای هیاتأ‌مدیره و تمام کادرهای فنی رده‌های مختلف باشگاه و مدیریت آکادمی هستیم. همچنین هواداران ما همگی تحصیل‌کرده و دانشگاهی هستند و کار طبق یک برنامه و هدف از قبل مشخص شده، انجام می‌شود. ما واقعا با برنامه پیش می‌رویم و تمام مجموعه فولاد همدل شده‌اند تا امسال بتوانیم دل هواداران را که امسال واقعا به ما انگیزه و انرژی می‌دهند، شاد کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که گویا در نیمه دوم بازی با ذوب آهن درون دوازه حامد لک، گلر تیم شما بطری مشکوکی که درون آن مایعی وجود داشته است، پیدا شده است، عنوان کرد: ابتدا باید بگویم ما خیلی دیر به ورزشگاه رسیدیم و حتی بازیکنانم فرصت این‌که قبل از بازی، زمین چمن را هم از نزدیک ببینند، پیدا نکردند. در نیمه دوم نیز همه شاهد هستند که حامد لک با دو سه دقیقه تاخیر وارد زمین شد و اگر او چیزی در دست داشت که بخواهد آن را با خود به زمین بیاورد، همه متوجه می‌شدند.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است این کار را تدارکات تیم انجام داده باشد نیز گفت: ورزشگاه نقش جهان جزو بهترین ورزشگاه‌های ایران و دارای دوربین مداربسته است و می‌توانند دوربین‌ها را چک کنند. اگر از بین اعضای کادرفنی یا بازیکنان ما، کسی این‌کار را انجام داده، گردن ما از مو باریک‌تر است. من کلا این موضوع را تکذیب می‌کنم.

پورموسوی در پاسخ به این سوال که گویا بازیکنانی که قبلا با شما کار می‌کردند، اذعان دارند زمانی که در استقلال خوزستان هم بودید، پیش از بازی‌ها در رختکن کاغذ می‌سوزاندید؛ آیا واقعا چنین چیزی وجود داشته است؟ گفت: اگر یادتان باشد ما فصل گذشته برای این‌که نشان دهیم فوتبال پاک است و از پاکی آن دفاع کنیم، در مقابل صبا علی‌رغم این‌که پنج بازیکنان‌مان را به همراه نداشتیم، جوانمردانه و شرافتمندانه بازی کردیم و با بردمان باعث شدیم که صبا از دور مسابقات خارج شود ولی هیچکسی به این موضوع توجهی نکرد و مطمئن باشید موضوعاتی که الان گفته می‌شود را نه قبول داریم و نه به آن‌ها توجه می‌کنیم.

وی در خصوص صحبت‌های تارتار نیز گفت: او یک سری اتهامات داشته است که از طریق دادگاه فرهنگ و رسانه شکایت کردیم و پیگیری این موضوع هستیم. او اگر بتواند ثابت کنم که هیچ، در غیر این صورت ما ادعای شرف می‌کنیم. من هرگونه صحبت در خصوص این‌که من سحر و جادو انجام می‌دهم را تکذیب می‌کنم. ما با اعتقاد قلبی‌مان وارد زمین می‌شویم و مطمئن باشید دنبال فوتبال پاک هستیم. پیامبر اکرم فرمودند "ای مردم من از میان شما می‌روم ولی دو چیز گرانب ها را در میان شما می‌گذارم و تا وقتی‌که به آن‌ها پناه می‌برید، گمراه نخواهید شد. یکی کتاب و دیگری عترت و اهل بیت(ع) هستند". مطمئن باشید ما به دنبال کارهای شیطانی نبوده‌ایم و نمی‌رویم. و با کار و دانش خودمان به دنبال موفقیت هستیم.

در این بخش از گفت‌وگو مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم نیز به روی خط آمد و در خصوص این‌که پیش از بازی به اعضای کادرفنی حریفان دست نمی‌دهد و گفته می‌شود ممکن است با دست دادن به دیگران اتفاقی رخ دهد، توضیح داد: من قصد نداشتم امشب صحبت کنم ولی چون شنیدم که آقای پورموسوی اعلام کرده که از من شکایت کرده است، باید بگویم اگر شکایتی هم باشد ما باید داشته باشیم، چرا که بعد از بازی، او از کلمه گستاخانه استفاده کرد و ما را گستاخ خطاب کرد. ما شکایت نکردیم فقط اتفاقاتی که پیش از بازی افتاد و تماس‌هایی که با بازیکنانم انجام شد را با حضور در کمیته اخلاق گزارش دادیم.

وی افزود: یکی از دوستان نزدیک پورموسوی که ارتباط تنگاتنگ با وی دارد، با بازیکنان ما تماس گرفته و به آن‌ها گفته است که اگر در اهواز بازی کنید، مصدوم می‌شوید. من در حال حاضر اسم این دوست آقای پورموسوی را به خاطر ندارم ولی اسم او را به کمیته اخلاق گفته‌ام.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا می‌شود نام بازیکنانی که با آن‌ها تماس گرفته شده و این‌گونه به آن‌ها گفته شده است را بگویید؟ گفت: با سه چهار بازیکنی که قبلا با آقای پورموسوی کار کرده‌اند، تماس گرفته شده است که اکنون نمی‌توانم نام آن‌ها را اعلام کنم و کمیته اخلاق پیگیری خواهد کرد. پس اگر شکایتی باشد ما که گستاخ هستیم باید انجام دهیم. این‌که دست نمی‌دهیم به خودمان مربوط است و اگر آقای پورموسوی نیازی به دست دادن ما دارد، از بازی‌های بعد به او دست می‌دهم. به هر حال ما ثابت می‌کنیم که آقایی که با بازیکنان ما تماس گرفته است، با پورموسوی ارتباط دارد یا ندارد. آقای پورموسوی هم نگران نباشد ما این موضوع را ثابت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اگر به مربیان تیم‌ها دست بدهید، اتفاقی می‌افتد؟ عنوان کرد: من اصلا به آقای پورموسوی نگفتم که دست نمی‌دهم، به سرپرست آن‌ها گفتم. من فقط می‌خواهم بدانم آن شخصی که با بازیکنان ما تماس گرفته و گفته است اگر بازی کنید مصدوم می‌شوید، علم ماورا داشته است که این‌چنین تشخیصی را داده است؟ بازیکنانی که قبلا با آقای پورموسوی  کار کرده‌اند، چیزهایی به ما می‌گویند که اصلا گفتنش در این‌جا جایز نیست. خود بازیکنان اگر وجدان داشته باشند که قطعا هم دارد، این‌‌ها را می‌گوید. چند بازیکن ما در اهواز زندگی می‌کنند و صادقانه بگویم که حتی تهدید هم شده‌اند. بازیکن از ترس خانواده‌اش نمی‌تواند صحبت کند. اما آن کسی که در اهواز زندگی می‌کند، آن‌قدر شجاع است که بیاید بگوید چه اتفاقی افتاده است.

در این بخش پورموسوی سرمربی فولادخوزستان، ادامه داد: شما باید حرف‌های‌تان را ثابت کنید، چرا که در برنامه 90 به روی خط آمده‌اید و افترا می‌زنید. آقای تارتار در یکی از برنامه‌های تلویزیونی اعلام کرد که همان کسی که با من عکس گرفته است، به بازیکنان گفته که اگر بازی کنید، مصدوم می‌شوید، در حالیکه پس از بازی بیش از 100 نفر وارد زمین شدند و با من عکس گرفتند و من مسوول انتظامات ورزشگاه نیستم که مانع از حضور این کار شوم. تاتار صحبت‌هایی را انجام داده است که باید آن‌ها را ثابت کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تایید می‌کنید که یکی از دوستانتان با بازیکنان پارس جنوبی تماس گرفته و این‌گونه به آن‌ها گفته است؟ عنوان کرد: من اصلا چنین چیزی را تایید نمی‌کنم. آقای تارتار باید نگران این موضوع باشد که اگر نتواند ثابت کند، باید جوابگو باشد، چرا که در حضور همه مردم توهین کرد و افترا می‌زنید.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در بخش پایانی صحبت‌هایش، گفت: انسان‌های بزرگ درباره عقایدشان صحبت می‌کنند، انسان‌های متوسط درباره وقایع صحبت می‌کنند و انسان‌های کوچک پشت سر دیگران حرف می‌زنند. انسان‌های بزرگ درد دیگران را دارند، انسان‌های متوسط درد خودشان را دارند و انسان‌های کوچک بی‌دردند. انسان‌های بزرگ عظمت و موفقیت دیگران را می‌بینند، انسان‌های متوسط به دنبال عظمت و بزرگی خودشان هستند و انسان‌های کوچک عظمت و بزرگی خود را در تحقیر دیگران می‌بینند. موفقیت توسط کفش‌هایی که پوشیده‌ایم رقم نمی‌خورد، بلکه به قدم‌هایی که برمی‌داریم وابسته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار