معاون تبلیغ و حرکت های جهادی مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) از فعال شدن کارگاه ساخت کانکس برای مردم زلزله زده کرمانشاه در شهر اهواز خبر داد.
کد خبر: ۵۳۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 28 November 2017
حجت الاسلام دانیال اریکه اظهار کرد: بعد از سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، دستور تأمین اسکان، شروع بازسازی و مرمت و همچنین تأمین وسایل گرمایشی از سوی ایشان ابلاغ شد.

وی افزود: با توجه به این فرمایشات مقام معظم رهبری، وقتی توان تأمین اسکان در قالب کانکس را داشتیم، نسبت به راه اندازی کارگاه ساخت کانکس برای مردم زلزله زده کرمانشاه اقدام کردیم.

معاون تبلیغ و حرکت های جهادی مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) (سفیران هدایت اهواز) در ارتباط با خیرانی که این کارگاه را فعال کردند، گفت: عده ای از طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز، دانشجویان جهادی و پیشکسوتان انقلابی دور هم جمع شده و نسبت به راه اندازی کارگاه اقدام کردند.

وی عنوان کرد: در فاز اول روستایی ۲۵ خانوار را به عنوان هدف قرار داده و کانکس ها برای این روستا ساخته می شود. همچنین در فازهای بعدی نیز در صورت استقبال خیران و نیک اندیشان کانکس های بیشتری تهیه می کنیم.

معاون تبلیغ و حرکت های جهادی مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) (سفیران هدایت اهواز) با اشاره به اینکه کارگاه مقابل درب حسینیه شهدای مسجد جوادالائمه فعال شده است، بیان کرد: در حال حاضر برای سرعت گرفتن امور به جوشکار نیازمند هستیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار