سالن ورزشی چند منظوره کلدوزخ از توابع بخش‌مرکزی شهرستان ایذه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و جمعی از مسئولان پس از تکمیل عملیات بهسازی، بازگشایی شد.
کد خبر: ۵۳۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶ 08 December 2017
یک سالن چند منظوره ورزشی در ایذه بهسازی شد
 
 
 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان جمعه شب در حاشیه بازدید از مجموعه ‌ورزشی تختی ایذه گفت: سالن ورزشی یادشده با 1000 مترمربع زیربنا بهسازی شده است.

افشین حیدری افزود: بهسازی این سالن شامل عملیات زیرسازی، تعویض سیستم برق،روشنایی و کفپوش آن بود و با صرف 2 میلیارد و‌400 میلیون ‌ریال اعتبار انجام شد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های ورزشی در مناطق روستایی تصریح کرد: اجرای طرح های فرهنگی بهترین راهکار برای کاهش مهاجرت مردم مناطق روستایی به شهرهاست.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت زیرساختهای ورزشی در شهرستان ایذه گفت:ظرفیت های بالقوه زیادی در ‌ورزش و ‌رشته های مختلف این ‌شهرستان وجود دارد که برای رشد وشکوفایی این استعدادها توجه به تامین زیرساختهای مورد نیاز ضروری است .

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود :کلنگ چهار پروژه پیست موتورسواری، سالن ورزشی چند منظوره اختصاصی بانوان ، خانه جوان و خانه‌کشتی در سال جاری باحضور وزیر ورزش و جوانان در ایذه زده می شود.

حیدری با بیان اینکه، سالن کشتی ایذه قهرمانان زیادی در سطح‌ دنیا معرفی کرده، افزود: انشاالله در اولین فرصت این‌ مکان تا به‌بهره برداری رسیدن خانه کشتی، بازسازی خواهد شد.
 
مدیرکل ورزش ‌و ‌جوانان خوزستان با بیان‌اینکه گسترش ورزش‌همگانی یکی‌ از‌ مهمترین دغدغه های ماست،عنوان کرد: در‌صدد هستیم با کمک شهرداری ایذه ایستگاه های ورزش‌صبحگاهی و ایستگاه های دوچرخه در این شهرستان ایجاد‌ کنیم، که امروز با تعدادی از اعضای شورای شهر ایذه در این باره مذاکره شد.

وی‌ با اشاره‌به اهمیت شروع بکار‌خانه جوان‌ در‌ شهرستان گفت: خانه جوان مکانی است برای حضور همه سمن ها بنابراین ایجاد چنین مکانی برای فعالیت نهادهای غیردولتی و مردمی گامی موثر در راستای توسعه فرهنگی و‌اجتماعی شهرستان خواهد بود.

شهرستان ایذه در 170 کیلومتری اهواز در شمال شرق استان خوزستان قرار گرفته است که در‌ ورزش،بخصوص کشتی فرنگی قهرمانان زیادی در سطح‌ ملی و بین المللی دارد.
 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار