سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این‌که می‌دانستم با اتحاد و همدلی می‌توانیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم، گفت: در ادامه نیز همه باید دست به دست هم دهیم تا امسال فولاد متفاوتی را بسازیم و فکر می‌کنم تا نیمه راه این اتفاق خوب افتاده است.
کد خبر: ۵۳۵۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 09 December 2017
سیداکبر پورموسوی در خصوص عملکرد فولاد در نیم‌فصل اول لیگ برتر کشور، اظهار کرد: ما در اولین بازی مقابل پرسپولیس شکست خوردیم که این موضوع چیز غیرعادی نبود، زیرا فولادی که80 تا 90 درصد در تیم خود تغییرات داشت، با تیمی بازی می‌کرد که دو سه سالی است که تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد، ضمن این‌که تیم خود را تقویت هم کرده است.

آهسته حرکت کردیم و اتفاق خوبی افتاد

وی افزود: متاسفانه ما با بدشانسی‌هایی از جمله مصدومیت بازیکنان هم مواجه شدیم ولی بعد از بازی دوم برابر نفت تهران که به تساوی رسیدیم، توانستیم با توجه به جوانانی که داشتیم و اعتماد به آن‌ها، تیم سیاه‌جامگان را در مشهد و گسترش فولاد را در اهواز شکست دهیم. به نظرم روندمان تقریبا شکل خوبی به خود گرفت و کم کم نیز تفکر تاکتیکی ما در ذهن بازیکنان جای گرفت و آن‌ها به این باور رسیدند که امسال می‌توانند با تمرکز، کار و تلاش بیشتر جایگاه خوبی را در جدول به دست آوردند. خدا را شکر در نیم‌فصل اول نیز این اتفاق افتاد و توانستیم آهسته آهسته حرکت کنیم و در نهایت در جایگاه سوم که اتفاق خوبی است، قرار بگیریم.

پبش‌بینی این جایگاه را برای نیم‌فصل اول نمی‌کردیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا در ابتدای فصل هم قرار گرفتن در جایگاه سوم را در پایان نیم‌فصل برای تیم متصور بودید؟ عنوان کرد: واقعیت این است که ابتدای فصل چنین پیش‌بینی را نمی‌کردیم ولی به کار خودم و همکارانم اعتماد و به بازیکنانی که در قالب تفکرات تاکتیکی‌ام جذب کرده بودیم، ایمان داشتم.

می‌دانستم  با اتحاد و همدلی اتفاق خوبی را رقم می‌زنیم

وی افزود: می‌دانستم که با اتحاد و همدلی می‌توانیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم و جا دارد از هیات مدیره محترم، مدیرعامل، بازیکنانم، اعضای کادر فنی و هواداران تشکر کنم و در ادامه نیز همه باید دست به دست هم دهیم تا امسال فولاد متفاوتی را بسازیم و فکر می‌کنم تا نیمه راه این اتفاق خوب افتاده است.

پورموسوی در خصوص برنامه فولاد در تعطیلات نیم‌فصل نیز عنوان کرد: تمرینات تیم پس از چهار روز تعطیلی از بیستم آذرماه آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم در اهواز یکی دو دیدار دوستانه برگزار کنیم و خودمان را برای اولین بازی در اهواز که میزبان پرسپولیس خواهیم بود، آماده کنیم.

هدف ما خوشحالی مردم خوزستان است

وی در پاسخ به این سوال که در پایان فصل چه جایگاهی را برای فولاد متصور هستید؟ گفت: از الان زود است که بگویم چه جایگاهی را به دست می‌آوریم ولی مطمئن هستم با تلاش، کار و جدیتی که از بازیکنانم در نیم‌فصل نخست دیدم می‌توانیم به آن‌چه که شایسته آن هستیم، برسیم. مطمئنا هدف اول‌مان این است که تیمی را بسازیم که باعث خوشحالی مردم خوزستان شود.

در هر بازی عطش بازیکنانم برای بردن بیشتر می‌شود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص دلایل موفقیت تیمش تا این‌جای رقابت‌ها نیز عنوان کرد: خودباوری و عطش بازیکنانم برای بردن که در هر بازی بیشتر از بازی قبل می‌شود، از جمله دلایل موفقیت فولاد است. ما در بیشتر بازی‌های‌مان با سیستم چهار، سه، سه، یک بازی کردیم و به دنبال پیروزی بودیم و شاید در برخی بازی‌ها نتیجه دلخواه را کسب نکردیم ولی به دنبال فوتبال تهاجمی بودیم. این اواخر نیز تمام هواداران از بازی تیم ابراز رضایت داشتند و خدا را شکر می‌کنیم که بازی‌های‌مان با نتیجه همراه بود.

دو، سه بازیکن در لیست مازاد قرار می‌گیرند

وی درباره لیست ورودی و خروجی تیمش نیز خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که هنوز در خصوص بازیکنان مدنظر به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم، اسم بردن از آن‌ها سخت است ولی ان شاءالله تا روز دوشنبه امیدوارم با بازیکنان مدنظر وارد مذاکره شویم. دو جای خالی داریم و مطمئنا دو تا سه بازیکن در لیست مازادمان قرار خواهند گرفت.

اولویتم جذب بازیکنان بومی است

پورموسوی در خصوص این‌که گفته می‌شود فولاد به دنبال جذب بیت‌سعید و آل‌کثیر است نیز گفت:‌ متاسفانه روزنامه‌ها کمی شتاب‌زده عمل می‌کنند و هر روز از جذب یک بازیکن از جمله قربانی، بیت‌سعید و آل کثیر خبر می‌دهند و باید بگویم ما با بازیکنانی وارد مذاکره می‌شویم که رضایت‌نامه داشته باشند و منع قانونی نداشته باشند. مطمئنا اولویتم جذب بازیکنان بومی است.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار