مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی شادگان خبرداد:
مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی شادگان از تقویت فشار آب شرب در 11 روستای دهستان حسینی این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از دو هزار نفر با انجام این کار از آب شرب پایدار و با فشار مناسب برخوردار شده‌اند.
کد خبر: ۵۳۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 10 December 2017
هادی عساکره اظهار کرد: با نصب یک دستگاه الکتروپمپ 55 کیلووات، آب شرب 11 روستای دهستان حسینی شهرستان شادگان از نظر کمی بهبود پیدا کرد تا مردم این روستاها از آب شرب با فشار مناسب و پایدار بهره‌مند شوند.
 
وی افزود: با نصب این دستگاه الکتروپمپ 55 کیلوواتی در تاسیسات گرگر، مشکل افت فشار آب شرب در 11 روستای شهرستان شادگان حل شد.
 
مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی شادگان تصریح کرد: این 11 روستای دهستان حسینی دارای جمعیت بیش از 2 هزار نفر هستند و با اقدامات صورت گرفته در بحث افزایش فشار آب، همه افراد ساکن منطقه از آب شرب پایدار و با فشار مناسب برخوردار شده‌اند.
 
عساکره ادامه داد: در حال حاضر بخشی از روستای صفرای کعبی شادگان به‌ دلیل فرسودگی لوله‌ها دچار افت فشار و کمبود آب است که در این منطقه با کارگزاری 300 متر شبکه توزیع این مشکل حل و مردم از آب شرب با کیفیت و فشار بیشتری بهره‌مند خواهند شد.
 
وی خاطرنشان کرد: روستای صفرای کعبی جمعیتی بیش از 38 خانوار را تحت پوشش دارد که بزودی بخش باقیمانده از عملیات کارگزاری شبکه توزیع آب شرب این روستا تحت پوشش آبرسانی قرار خواهد گرفت .
 
 
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار