رئیس پلیس راه خوزستان:
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: تردد از گردنه‌های تاراز در شمال خوزستان تنها با مجهز کردن خودرو به زنجیر چرخ امکان دارد و رانندگان باید احتیاط لازم را هنگام سفر در این مسیر داشته باشند.
کد خبر: ۵۳۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 10 December 2017
سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی خوزستان پس از بارش برف در روزهای گذشته اظهار کرد: در حال حاضر همه مسیرها و محورهای استان خوزستان باز هستند و با مشکل خاصی در تردد جاده‌ای مواجه نیستیم.
 
وی با اشاره به بارش برف در منطقه کوهستانی تاراز در شمال خوزستان افزود: تنها در مسیر گردنه‌های تاراز با مشکل مواجه هستیم ولی چون تردد در این مسیر بیشتر ترددهای بومی است، شاهد مشکلی نبوده‌ایم.  
 
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در حال حاضر تردد از گردنه‌های تاراز تنها با مجهز کردن خودرو به زنجیر چرخ امکان دارد. همچنین باید رانندگان احتیاط لازم را هنگام سفر در مسیر تاراز داشته باشند.
 
دولتشاهی با اشاره به وضعیت مسیر پل زال – خرم آباد نیز گفت: در مسیر پل زال – خرم آباد مقدار کمی ریزش کوه داشتیم ولی مسیر بسته نشده و تردد در این مسیر در حال انجام است. تنها به دلیل انجام کار پاکسازی جاده در این مسیر مقداری محدودیت وجود دارد.
 
 
منبع:ایسنا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار