مدیرکل بهزیستی خوزستان در آیین شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل مطرح کرد:
صدیق راد با اشاره به اینکه اداره کل بهزیستی خوزستان کار شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل را در 9 شهرستان استان انجام داده گفت: متولیان کلینیک های بهزیستی به سراغ خانواده های این دانش آموزان رفته و این دانش آموزان را در مدارس جذب کردند.
کد خبر: ۵۳۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ 10 December 2017
  جذب و شناسایی 458 کودک بازمانده از تحصیل توسط اداره کل بهزیستی خوزستان
 
به گزارش تابناک غلامرضا صدیق راد مدیرکل بهزیستی خوزستان در آیین شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل که در سالن شهید علی هاشمی  استانداری خوزستان برگزار شد،اظهار داشت: پروژه شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل یک طرح بسیار خوب است که برای نخستین بار در خوزستان به صورت بین بخشی در حال انجام است و دستگاه های دولتی و سازمان های مردم نهاد با همکاری یکدیگر در این طرح فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل بهزیستی خوزستان کار شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل را در 9 شهرستان استان انجام داده گفت: متولیان کلینیک های بهزیستی به سراغ خانواده های این دانش آموزان رفته و این دانش آموزان را در مدارس جذب کردند.

صدیق راد ادامه داد : 458 کودک بازمانده از تحصیل در این 9 شهرستان در مدارس توسط اداره کل بهزیستی خوزستان جذب شدند.

مدیرکل بهزیستی خوزستان اذعان داشت: مددکاران اجتماعی بهزیستی با مدارس و خانواده این دانش آموزان ارتباط برقرار کردند و دانش آموزان را به کلاس درس بازگرداندند.

لازم به ذکر است بر اساس آماری که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است در خوزستان بیش از 11 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل وجود دارد که بر اساس این آمار خوزستان جایگاه چهارم کشور در این شاخص دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار