4 کشته و 7 مجروح بر جای گذاشت
تصادف اتوبوس اردوی دانش آموزی راهیان نور در سوسنگرد که عصر سه شنبه به وقوع پیوست 4 کشته و 7 مجروح برجای گذاشت که حال چند تن از مجروحان وخیم گزارش شده است.
کد خبر: ۵۳۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ 12 December 2017
به گزارش تابناک البرز، در پی وقوع حادثه تصادف اتوبوس دانش آموزان راهیان نور نظرآبادی در محور سوسنگرد خوزستان و کشته و زخمی شدن تعدادی از دانش آموزان، تیمی متشکل از اداره کل مدیریت بحران استانداری، آموزش و پرورش و هلال احمر به محل حادثه اعزام می شوند تا از نزدیک روند امداد رسانی و رسیدگی به حادثه دیدگان و بررسی علل بروز حادثه را پیگیری کنند.

فرماندار دشت آزادگان تعداد سرنشینان اتوبوس را 39 نفر ذکر کرد و افزود: از میان زخمی شدگان که دانش اموزان دختر اعزامی از کرج به مقصد خوزستان بودند حال هفت نفر وخیم گزارش شده که برای درمان به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شده اند.

عبدالرضا سعیدی نیا  افزود: این سانحه در ساعت 17 سه شنبه در کمربندی سوسنگرد و به علت انحراف به چپ اتوبوس و برخورد آن با یک دستگاه تویوتا رخ داده است.

با دستور استاندار البرز گروهی به محل وقوع حادثه تصادف اتوبوس دانش آموزان نظرآبادی در سوسنگرد خوزستان اعزام می شود.

اما مدیر کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه این اتوبوس 36 مسافر داشته است خاطرنشان کرد: 5 دانش آموز دختر نیز به صورت سرپایی درمان شدند و 8 دانش آموز نیز برای بستری به بیمارستان اهواز انتقال یافتند.

خسرو ساکی  اعلام کرد که بر اساس اعلام مراجع ذیربط مقصر حادثه راننده خودرو تویوتا بوده است.

وی تصریح کرد: اتوبوس حامل دانش آموزان اردوی راهیان نور از نظر فنی و صلاحیت راننده مشکلی نداشته است.

ساکی تاکید کرد: بر اساس گزارش ها حال تعدادی از حادثه دیدگان وخیم است و جراحت های زیادی دیده اند و تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اسامی جان باختگان این حادثه را به شرح زیر اعلام کرد: 1- فتح الله سامانی پور معلم بازنشسته و راوی، 2-سکینه بیات مربی، 3- زهرا صابری 4- فائزه دریایار دانش آموز، نام راننده که او نیز فوت شده هنوز اعلام نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار