سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق صعب العبور شهرستان دشتستان به صورت فعال انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 13 December 2017
ماریا خویش‌دوست صبح چهارشنبه در جمع مردم روستای باغتاج بخش ارم شهرستان دشتستان اظهار داشت: انجام خدمات بهداشتی و درمانی به اهالی مناطق صعب العبور شهرستان از اولویت های شبکه بهداشت و درمان است که نسبت به آن اهتمام ویژه داریم.

وی خاطرنشان کرد: تیم پزشکی و بهداشتی با هدف پیشگیری از بیماری‌ها و ارتقای سطح سلامت مردم، به روستای صعب العبور باغتاج اعزام شدند و خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم و ساکنان این روستا ارایه کردند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با بیان اینکه در صورت نیاز، بیماران برای سطوح بالاتر، به مراکز شهرستان و استان معرفی شدند افزود: به لحاظ صعب‌العبور بودن این روستا، مردم دسترسی به پزشک و دندانپزشک ندارند اما خدمات بهداشتی اولیه با حضور بهورز خانه بهداشت، به مردم این منطقه ارایه می‌شود.

خویش‌دوست تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح تحول سلامت و دسترسی ارزان و با کیفیت مردم به خدمات، اعزام تیم‌های پزشکی و بهداشتی به صورت فصلی و اکیپی در دستور کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان قرار گرفته است و در سال جاری تا کنون سه بار این تیم به روستای باغتاج اعزام شده‌اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: تسریع خانه بهداشت در حال ساخت روستا و همچنین با توجه به انتقال برق به روستا، نصب کنتور برق برای خانه بهداشت از مصوبات این بازدید است که در اسرع وقت انجام خواهد شد.

وی همچنین به همراه رئیس شورای روستا از محل قنات و چاه آب که مورد استفاده مردم روستا است بازدید و قول مساعد داد که در شورای سلامت موضوع بهسازی حلقه چاه و محل برداشت و انتقال آب روستای باغتاج مطرح و پیگیری شود.

با اعزام تیم سلامت به این روستا، خدماتی شامل معاینه پزشک و دندانپزشک، غربالگری، اندازه‌گیری فشارخون و توزیع دارو و مواد بهداشتی به صورت رایگان، به ۹۵ نفر از ساکنان روستا ارائه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار