معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: فرآیند اجرایی پرداخت بیمه حادثه دیدگان راهیان نور این استان در محور سوسنگرد آغاز شد.
کد خبر: ۵۳۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 13 December 2017
به گزارش تابناک : مراد مالمیر روز چهارشنبه افزود: با توجه به حادثه روز گذشته دانش آموزان دختر نظرآبادی در سفر راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور، تمام هزینه مصدومان و فوتی های این تصادف دلخراش به خانواده ها از طریق بیمه معلم البرز پرداخت می شود.
وی با اشاره به اینکه در این حادثه 4 نفر از معلمان و دانش آموزان نظرآبادی این استان جان باختند، اظهار کرد: همزمان با شروع سال تحصیلی 97-96 همه دانش آموزان در مدارس دولتی و غیر دولتی البرز با پرداخت 7500 تومان به مدت یکسال در طول 24 ساعت شبانه روز تحت پوشش بیمه معلم قرار گرفتند.
وی تصریح کرد: شب گذشته، نشست اضطرای ویژه این حادثه دلخراش با مسوول نمایندگی بیمه معلم در استان البرز برگزار شد و موارد لازم مورد تبادل نظر و بررسی قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد: تمام هزینه های درمانی و فوتی به دانش آموزان و معلمان در این حادثه به صورت کامل به شرط تکمیل پرونده ظرف مدت یک هفته از سوی بیمه معلم پرداخت می شود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: برای نخستین بار است که دانش آموزان و حتی معلمان با پرداخت سالانه 7500 تومان تحت پوشش بیمه شبانه روزی حوادث قرار می گیرند.
مالمیر با بیان اینکه 455 هزار دانش آموز البرزی در سال تحصیلی 97-96 تحت پوشش بیمه معلم قرار گرفته اند، یاد آور شد: معلمان نیز می توانند با درخواست و پرداخت 7500 تومان از مزایای این طرح بهره مند شوند زیرا بیمه معلمان اختیاری است.
وی تاکید کرد: در پرداخت حق و حقوق بیمه حوادث به معلمان و دانش آموزان حادثه دیده و فوت شده نظرآبادی در حادثه سوسنگرد هیچگونه مشکلی وجود ندارد و فقط نیاز به تشکیل پرونده از سوی خانواده ها و مدارس دارد.
استان البرز 455 هزار دانش آموز و 24 هزار معلم دارد.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار