تابناک مرکزی: سرپرست هیات اسکواش استان مرکزی از میزبانی اراک برای برگزاری مسابقات بین المللی اسکواش جام امیر کبیر و یادواره علی روغنی که ۲۷ آذرماه جاری آغاز می شود خبر داد.
کد خبر: ۵۳۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 16 December 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مهر، سوسن طوفانی اظهار داشت: سومین دوره مسابقات بین المللی اسکواش جام امیرکبیر و اولین دوره یادواره علی روغنی، از بیست و هفتم آذرماه جاری در اراک آغاز می شود.

سرپرست هیات اسکواش استان مرکزی افزود: این دور از مسابقات بین المللی اسکواش، با شرکت ۳۵ ورزشکار از کشورهای ایران، عراق، جمهوری چک و انگلستان، با آغاز جدول دور مقدماتی شروع شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

طوفانی بیان داشت: از مجموع ۳۵ شرکت کننده این مسابقات، ۲۶ ورزشکار ملی بوده و همچنین ۹ ورزشکار خارجی شامل شش نفر از عراق، دو نفر از جمهوری چک و یک نفر هم از انگلستان حضور دارند.

به گفته سرپرست هیات اسکواش استان مرکزی، برای سومین دوره مسابقات بین المللی اسکواش جام امیرکبیر پنج هزار دلار به عنوان جایزه تعیین شده که در پایان رقابت ها بین نفرات اول تا بیستم تقسیم می شود.

گفتنی است اسکواش ورزشی راکتی است که در زمینی احاطه‌ شده با دیوار اجرا می‌شود. یکی از دشواری‌های اسکواش این است که برخلاف دیگر ورزش‌های راکتی، توپ در اغلب اوقات از پشت سر بازیکن می‌آید. هدف اصلی در این بازی، زدن ضربه‌ای به توپ است که حریف نتواند به راحتی ضربه بعدی را بزند و یا به دشواری واکنش نشان دهد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار