مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: بهسازی نیروی انسانی اصلی ترین رسالت آموزش و پرورش است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۳۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 16 December 2017
به گزارش تابناک محمد تقی زاده مدير كل آموزش و پرورش خوزستان  در جلسه شورای آموزش و پرورش  و شورای سیاستگذاری و هماهنگی مناطق مرزی استان خوزستان با حضور مقام عالی وزارت، با اشاره به اینکه شوراي آموزش و پرورش استان خوزستان در اين جلسه  ١٥مورد را به عنوان دستور كار مورد بررسي قرار مي دهد، اظهار داشت: كمبود نيروي انساني در آموزش و پرورش خوزستان با دارا بودن ٧٠٠هزار معلم و ١ميليون دانش آموز مورد توجه ويژه مقام عالي وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است و براي اولين بار بخشي از كمبودهاي مربوط به نيروي انساني در اين استان حل شد.

وي ادامه داد: اختصاص سهميه استخدام ٣هزار نفر از فارغ التحصيلان ليسانس به بالا يكي از بندهاي مورد بررسي در اين جلسه است كه با توجه به تعداد بازنشستگان فرهنگي در استان بايد مورد توجه قرار بگيرد.

تقي زاده با اشاره به افزايش سهميه استان خوزستان در پذيرش دانشگاه فرهنگيان، گفت: این  اقدام پايداري براي برطرف كردن كمبود نيروي انساني در اين استان است و جذب نيروهاي خدماتي، دفتري و اداري نيز از مواردي است كه مورد تاكيد آموزش و پرورش خورستان قرار گرفته است.

مدير كل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه تاکید کرد: تبديل وضعيت نيروهاي حق التدريس را در راستاي ايجاد انگيزه در اين نيروها باید محقق شود.

تقی زاده، گفت: كلنگ معارض ، پرديس پسرانه اهواز را مورد تهديد قرار داده است كه  اين امر نيازمند يك توجه جدي و فوري است. 

وی افزود:  احداث مركز آموزش نيروي انساني در استان نيز از ضرورياتي است كه بايد در خوزستان مورد توجه قرار بگيرد.

مدير كل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه یكي از مطالبات ديرينه فرهنگيان خوزستان  احداث زائر سراي خاص فرهنگيان است، گفت: خوزستان با دارا بودن حدود٧٠هزار معلم بر خلاف دیگر استان ها، فاقد چنين فضاهايي در خارج از استان خوزستان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، با اشاره به تکمیل مرکز رفاهی شهر اهواز،  خاطر نشان كرد: تكميل و راه اندازي مركز رفاهي فرهنگيان خوزستان كه با٤٢سوئيت و ٢٠٠تخت در حال آماده سازي است و احداث ٥٠واحد معلم سرا در مناطق محروم و مرزي از موارد مهمي است كه اقدامات لازم براي انجام آنها در دستور كار قرار بگيرد.

وی همچنین با اشاره به بهسازي و مقاوم سازي ١٠٠واحد فرسوده در مناطق محروم، گفت: تامين اعتبار جهت خريد ٤٠دستگاه وسيله نقليه، واگذاري ٥٤قطعه زمين با كاربري آموزشي و احداث ٥باب هنرستان فني و حرفه اي و كار و دانش دختران در مناطق محروم نيز از موارد مورد تاكيد آموزش و پرورش خوزستان است و ما توانستیم در این زمینه بهسازی  مجدد  داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار