رئیس شورای شهر اهواز:
رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اطلاعات غلطی در خصوص وجود آب مازاد در خوزستان ارائه کرده است، گفت: اگر آقای کلانتری مستندات دارند و به حرف‌های خود اطمینان دارند پس چرا نامه محرمانه ارسال می‌کنند؟ قطعا زمانی که نامه محرمانه باشد اقدام‌های بعدی نیز محرمانه خواهد بود.
کد خبر: ۵۳۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶ 18 December 2017
محمدجعفر فلسفی در نشست خبری با موضوع تبعات انتقال آب كارون و مواضع اخير سازمان محيط زيست که امروز (26 آذرماه) در شورای شهر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه موضوع انتقال آب دو دهه است که گریبان مردم شده و یک احساسی وجود دارد که هنوز درک درستی نسبت به مسأله خوزستان در میان بخشی از بدنه مسئولان وجود ندارد و تصمیماتی گرفته می‌شود که قابل هضم نیست.
 
وی افزود: علما، اساتید دانشگاه و فرهیختگان نقش بزرگی در مسائل جامعه دارند و بی‌تفاوت از کنار مسائل نمی‌‌گذرند. موضوع آب حیاتی است و سرنوشت مردم با آن گره خورده است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به نامه محرمانه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص وجود آب مازاد در خوزستان گفت: اگر آقای کلانتری مستندات دارند و به حرف‌های خود اطمینان دارند پس چرا نامه محرمانه ارسال می‌کنند؟ قطعا زمانی که نامه محرمانه باشد اقدام‌های بعدی نیز محرمانه خواهد بود.
 
فلسفی ادامه داد: نامه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص منابع آبی و انتقال آب خوزستان هیچ استناد علمی نداشته و حتی منبع آن مشخص نیست و تنها فردی که باید عذرخواهی کند، آقای کلانتری است زیرا اطلاعاتی غلطی ارائه داده است.
 
وی با بیان اینکه همیشه هستند افرادی که دیدگاه‌ها را منفعل می‌کنند، گفت: اگر در ذهن مردم نهادینه شود که خوزستان آب زیادی دارد، همه می‌گویند چه اشکالی دارد به جای ریختن آب به دریا به استان‌های نیازمند منتقل شود و یکی از صحبت‌هایی که در نامه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست آمده این است که خوزستان آب مازاد دارد و مدیریت آب در خوزستان وجود دارد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: بیان جملات نامناسب از سوی آقای کلانتری و نوع رفتار وی موجب واکنش بحق نمایندگان مجلس بود؛ قطعا تا جایی که لازم باشد این مسأله را پیگیری می‌کنیم.
 
فلسفی با تاکید بر اینکه باید تکلیف اینگونه رفتارها در این مقطع مشخص شود، خاطرنشان کرد: آیا در نظام جمهوری اسلامی برای این افراد جایگاهی وجود دارد؟
 
وی گفت: تلاش و اتحادی که در خصوص مساله انتقال آب بین همه ارکان استان خوزستان از جمله علما، نمایندگان مجلس، فعالان اجتماعی، اصحاب رسانه و اعضای شورای شهر وجود دارد قابل تقدیر است و مطمئنا موفق خواهیم شد چنین اقداماتی را خنثی کنیم.
 
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار