وزیر آموزش و پرورش:
وزیر آموزش و پرورش گفت: فوق العاده شغل به همه کارکنان از جمله معلمان در مناطقی با تصویب وزارت کشور پرداخت و در احکام آنها نیز لحاظ می شود.
کد خبر: ۵۴۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ 18 December 2017
سید محمد بطحائی زاده  اظهار کرد: همه فوق العاده شغل هایی که برای کارکنان دولت از جمله نیروهای آموزش و پرورش وضع و برقرار می شود، در قانون خدمات کشوری آماده است.

وی افزود: یکی از این فوق العاده شغل ها، فوق العاده بدی آب و هوا و مناطق کمتر توسعه یافته است که این فوق العاده شغل به همه کارکنان از جمله معلمان در مناطقی با تصویب وزارت کشور پرداخت و در احکام آنها نیز لحاظ می شود.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: اکنون آن دسته از همکارانی که مشمول این فوق العاده شغل می شوند، در احکام آنها بدی آب و هوا و مناطق کمتر توسعه یافته درج شده و به آنها پرداخت می شود.

بطحائی عنوان کرد: برای برخی از شرایط اضطراری مانند وقوع زلزله یا اتفاقاتی مانند گرد و غبار که در برخی ایام رخ می دهد، باید تسهیلات و مشوق های خاصی در نظر گرفته شود که تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

وی در پایان خبر داد: به دنبال آن هستیم تا بتوانیم این مسئله را با تعیین فوق العاده هایی به صورت موقت برای این افراد محقق کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، این در حالی است که قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان با حضور وزیر از عدم پرداخت فوق العاده شغلی فرهنگیان این حوزه (فعالیت در شهرهای مرزی) گلایه کرد.
 
 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار