رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران از تغییر زمان گشایش پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری به سوم دیماه خبر داد.
کد خبر: ۵۴۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱ 18 December 2017
مهدی معینی فر اظهار کرد: زمان برگزاری این رویداد اقتصادی پیش از این، 29 آذرماه تا دوم دی ماه تعیین شده بود.
 
وی افزود: با توجه به درخواست شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان خوزستان مبنی بر به تعویق انداختن نمایشگاه صنعت حفاری به لحاظ فاصله نزدیک با نمایشگاه قبل از آن و عدم فرصت کافی برای ساخت و ساز و چیدمان غرفه‌ها، برپایی این نمایشگاه در زمان پیش بینی شده میسر نشد.
 
معینی فر تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیریت شرکت بین المللی نمایشگاه‌های استان و شرایط تقویم نمایشگاهی استان، مقرر شد نمایشگاه پانزدهم صنعت حفاری از سوم لغایت ششم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه در اهواز برگزار شود.
 
رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران گفت: این نمایشگاه کاملا تخصصی در مدت برپایی همه روزه از ساعت30 :9 الی 17 برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.
 
وی افزود: شمار قابل توجهی از شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگ صنعتی که در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات کاربردی در صنعت حفاری فعالیت می‌کنند در این رویداد نمایشگاهی مشارکت دارند.
 
معینی ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان، مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، انجمن‌های سازندگان تجهیزات صنعت نفت و شرکت‌های فعال در عرصه حفاری در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری حضور خواهند داشت.
 
رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران گفت: این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای رایزنی و تبادل نظر و تجربه میان متخصصان و کارشناسان صنعت حفاری و سازندگان، تولیدکنندگان و صنعتگران از سراسر کشور ایجاد کرده تا با همیاری و همکاری تنگاتنگ زمینه بومی سازی و رشد کیفی تولیدات ساخت داخل در این بخش را با نگاه تامین نیاز داخلی و حضور در بازارهای خارجی فراهم آورند.
 
وی افزود: تشکیل پنل‌های تخصصی از سوی مدیریت پژوهش و فناوری شرکت با همکاری بخش‌های عملیاتی و فنی تخصصی و رونمایی از چند تجهیز راهبردی از جمله برنامه‌های تعریف شده در این نمایشگاه به شمار می‌آید.
 
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار