با تصویب شورای اقتصاد؛
شورای اقتصاد استفاده از فاینانس برای تکمیل تاسیسات فاضلاب غرب اهواز را تصویب کرد.
کد خبر: ۵۴۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 26 December 2017

استفاده از فاینانس برای تکمیل تاسیسات فاضلاب غرب اهواز

به گزارش تابناک و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، در نشست شورای اقتصاد که دوشنبه به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شد درخواست‌های وزارت نیرو در این نشست از جمله استفاده از فاینانس برای تکمیل تاسیسات فاضلاب غرب اهواز مورد تصویب قرار گرفت.


در این نشست معاون اول رییس جمهوری پس از ارایه گزارش وزارت نیرو در جلسه در خصوص طرح تکمیل تاسیسات فاضلاب غرب اهواز، اجرای این طرح را گامی موثر در خدمات رسانی به مردم اهواز برشمرد و گفت: دولت نگاه ویژه‌ای به خوزستان دارد و برای خدمت رسانی به مردم این استان حداکثر تلاش خود را به کار می‌گیرد.


در این نشست که وزرای نفت، نیرو، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی،‌ دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس کل بانک مرکزی نیز حضور داشتند درخواست‌های برخی دستگاه‌های اجرایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.


در این نشست در ادامه بررسی درخواست‌های وزارت نیرو،‌ مصوبه شورا درخصوص استفاده از فاینانس برای طرح انتقال نیروی برق مازندران، دستورالعمل تعرفه آب صنعتی خارج از تاسیسات شرکت‌های آب و فاضلاب و جدول دریافت و بازپرداخت تسهیلات مالی خارجی طرح‌های ساختمان سد مخزنی شفارورد و تکمیل تاسیسات فاضلاب غرب اهواز اصلاح شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار