در این مراسم با شکوه که به پاس زحمات امام جمعه سابق کیش حجت الاسلام دکتر حسن علیدادی برگزار گردید جمع کثیری از مسولین و مردم کیش حضور داشتند
کد خبر: ۵۴۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶ 26 December 2017

این مراسم در شب میلاد امام حسن عسگری (ع) با حضور آقای دکتر بانک مشاور محترم رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ، صنعتی و ویژه اقتصادی و با حضور دکتر انصاری لاری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و مسولین ، فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین آحاد مردم برگزار گردید .
مراسم با قرائت قران توسط یکی از قاریان برتر کشور آغاز گردید .
سپس جناب آقای دکتر پور علی معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش ضمن خیر مقدم به حضور همه مردم و مسولین از زحمات بیش از ۱۵ سال خدمت حجت الاسلام دکتر علیدادی به مردم و کیش تشکر نمود .
در ادامه امام جمعه جدید کیش حجت الاسلام دکتر احمد حسن زاده ضمن عرض تبریک و تهنیت میلاد امام حسن عسگری (ع) در باره جلسه تکریم و تجلیل نکاتی را ایراد فرمودند . ایشان بیان داشتند مردم جزیره کیش دوست ندارند با همراه همیشگیشان ، حضرت حجت الاسلام علیدادی خداحافظی کنند . ما همچنان دوست داریم از نظرات و راهکارهای استادانه جناب علیدادی استفاده کنیم . به همین نیت این مجلس با هدف تقدیر و تشکر و تجلیل از امام جمعه محترم حضرت حجت الاسلام علیدادی نام نهاده شد .
وی گفت بر اساس آیات قران ما نیز خود را باید موظف به شکر گزاری کنیم . راه شکر گزاری از خداوند ، شکرگزاری از مخلوقین خدا میباشد .
حضرت امام خامنه ای در حکم انتصاب حجت الاسلام دکتر علیدادی به عنوان امام جمعه کرمان فرمودند ٬ جنابعالی را که از شایستگی لازم برخوردار هستید و دارای سلوک دینی و سلوک مردمی هستید به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان انتخاب میکنم . ایشان بیش از چهل و شش هزار دیدار مردمی داشتند که واقعا آماری خیره کننده در کشور میباشد .
وی در ادامه ضمن تشکر از حضور دکتر بانک به ایشان خوش آمد گویی کردند .
در ادامه این آیین حضرت حجت الاسلام شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش ضمن تشکر از حضور پرشمار مردم جزیره کیش و مهمانان گرامی ، مخصوصا جناب آقای دکتر بانک و همچنین مدیر عامل سازمان منطقه کیش فرمودند ارزش هر کس به کار نیکی است که انجام میدهد . بنده از سال ۷۴ به عنوان امام جمعه اهل سنت کیش انتخاب شدم . در این سالها مراسم های تودیع و معارفه زیادی شرکت کردم . مسولین محترم بدانید مردم کیش قدردان تلاشها و زحمات مسولین هستند . همه ما و مردم قدردان زحمات زیاد حضرت حجت الاسلام دکتر حسن علیدادی هستیم . در ادامه ضمن خیر مقدم بحضور حجت الاسلام حسن زاده برایشان در جایگاه اما جمعه کیش آرزوی توفیق و موفقیت نمودند .
در ادامه این مراسم فیلم کوتاهی از فعالیت های دکتر علیدادی برای حاضرین پخش گردید .
این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام دکتر حسن علیدادی امام جمعه محترم کرمان ادامه یافت .
علیدادی ضمن تبریک میلاد امام حسن عسگری (ع) و همچنین میلاد حضرت مسیح (ع) از مردم و همه مسولین از جمله امام جمعه محترم کیش و مدیرعامل محترم یازمان منطقه آزاد بجهت برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کرد .
علیدادی در ادامه گفت پس از اینکه در حوزه ادامه تحصیل دادم در سال ۸۲ جهت امام جمعه کیش انتخاب شدم . پس از ورود به کیش
در کیش در ابتدا من مدد از شهدای گمنام گرفتم ، چندماهی بود که شهدای گمنام به کیش آمده بودند . در آن زمان هر دفعه که برایم مشکل و سختی پیش می آمد به مزار شهدا گمنام میرفتم و از آنها طلب کمک میکردم . در این مدت با ۷ مدیر عامل کار کردم و خیلی دوست داشتم با جناب آقای دکتر انصاری لاری هم کار کنم ، چون ایشان هم متدین و دین مدار هستند و هم کاردان .
همه موفقیت ها و زحماتی که کشیده شد حاصل تلاش یک تیم بوده . همینجا از همه همکاران ، روحانیون ، فرهنگیان ، مسجدی ها ،اساتید دانشگاه ، دانشجویان ، بازرگانان ، کارمندان و همه مردم و مدیریت ها تشکر میکنم و از همه کیشوندان حلالیت میطلبم .

در ادامه رییس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد و بانی این جلسه جناب آقای دکتر انصاری لاری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام علیدادی ، به حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه جدید کیش خیر مقدم گفتند .
لاری با تشکر از حضور دکتر مرتضی بانک ، مشاور رئیس جمهور از وی و همه حضار تقدیر و تشکر کردند .
انصاری در ادامه گفت بسیار ناراحت شدم که شنیدم دکتر علیدادی از کیش خواهند رفت ، اما تسلی خاطر ما این بود که ایشان به جای مهمتر و ادامه خدمت در جایی موثر برای مسلمین و دیگری حضور برادر حجت الاسلام حسن زاده بود . در اینجا بحضور حضرت حجت الاسلام حسن زاده خیرمقدم میگویم .
انصاری لاری در ادامه برای ایشان در مسولیت جدید آرزوی توفیق و سلامتی طلب کردند .
در ادامه ، مسولین حاضر در جلسه لوح تقدیری را برسم سپاس و یادبود تقدیم به حضرت حجت الاسلام علیدادی کردند.

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار