مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: خوشبختانه با توکل به خدا، زحمات و تلاش های شبانه روزی همکاران در شرکت ملی حفاری ایران و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به ثمر نشست و پس از 58 روز توانستیم با روش مهار از عمق چاه 147 رگ سفید را مهار کنیم .
کد خبر: ۵۴۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 27 December 2017

سپهر سپهری در پیام تصویری که از منطقه عملیات خاموش سازی چاه رگ سفید ارسال کرد، با اشاره به مهار چاه 147 رگ سفید، اظهار کرد: باید از مقام عالی وزارت نفت که در این مدت پشتیبان ما بودند و با اطمینانی که به همکاران در شرکت ملی حفاری ایران و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب داشتند و زمینه دلگرمی ما را فراهم کردند تا بتوانیم یک رکورد را در مهار این چاه به ثبت برسانیم، تشکر کرد .

وی افزود: خوشبختانه با توکل به خدا، زحمات و تلاش های شبانه روزی همکاران در شرکت ملی حفاری ایران و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به ثمر نشست و پس از 58 روز توانستیم با روش مهار از عمق چاه 147 رگ سفید را مهار کنیم .

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: از همه همکاران در دکل 93 و 94 فتح، واحدهای ترابری، پشتیبانی، مهندسی و عملیات تشکر می کنم که در این مدت با سعی و تلاشی که انجام دادند، لبخند را بر روی لب های همه نیروها و ملت ایران آوردند .

سپهری خاطرنشان کرد: در تمام این روزهایی که نیروهای عملیاتی در منطقه مشغول به کار بودند، حتی یک لحظه نبود که نیروها، یاد دو عزیز از دست رفته، مرحوم ارزانی و سلیمی را فراموش کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: چاه رگ سفید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار