نماینده مردم تهران در مجلس تهران:
سلحشور، اذعان داشت: یکی از گروه های اجتماعی که می تواند در دستیابی موقعیت ها برای زنان کمک کنند همین وکلا هستند.
کد خبر: ۵۴۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 27 December 2017

کانون های وکلا و وکیلان ما  برای حفظ استقلال  هزینه های زیادی دادند/ وکلا یکی از گروه های اجتماعی که می تواند در دستیابی موقعیت ها برای زنان کمک کنند

به گزارش تابناک پروانه سلحشوری پیش از ظهر امروز 6 دی ماه در همایش سراسری وکلای کشور در اهواز اظهار داشت: وکیل را اگر کنشگر اجتماعی بدانیم، اتحادیه ها و کانون های وکلا نقشی پر رنگی در توسعه اجتماعی داشته و خواهد داشت که خیلی مهم است.پروانه سلحشوری پیش از ظهر امروز در همایش سراسری وکلای کشور در اهواز اظهار کرد: وکیل را اگر کنشگر اجتماعی بدانیم، اتحادیه ها و کانون های وکلا نقشی پر رنگی در توسعه اجتماعی داشته و خواهد داشت که خیلی مهم است.


وی با بیان اینکه کانون وکلای دادگستری از معدود نهادهای مستقلی است که توانسته استقلال خود را نگه دارد، ادامه داد: کانون های وکلا و وکیلان ما در این حوزه برای حفظ استقلال تلاش بسیاری انجام و هزینه های زیادی دادند.


نماینده مردم تهران در مجلس تهران بیان کرد: می دانیم که وکیلان هیچ وقت از حق کوتاه نیامدند و به عنوان نخبگان جامعه معضلات اجتماعی را به صورت ملموس حس می کنند و برای همین نقشی کلیدی در حل معضلات جامعه ایفا می کنند.


سلحشور در ادامه با تقدیر و تشکر از مردم خوزستان برای انتخاب یک زن به عنوان رئیس کانون وکلای استان گفت: نماینده مردم تهران هستم ولی دلم همیشه با خوزستان است.


وی اذعان داشت: یکی از گروه های اجتماعی که می تواند در دستیابی موقعیت ها برای زنان کمک کنند همین وکلا هستند.


سلحشور عنوان کرد: بحث حقوق شهروندی جدیدا در ایران مطرح شده ولی سال ها در دنیا وجود دارد؛ بنابراین امیدوارم برای کشور در حد شعار باقی نماند و شاهد رعایت این حقوق برای مردم ایران باشیم.


وی با اشاره به اینکه وکلا این توانمندی را دارند که حقوق شهروندی را به مردم معرفی کنند، عنوان کرد: مردم دارای حق هستند و ما کسانی هستیم که از حقوق مردم دفاع می کنیم.


نماینده مردم تهران در مجلس تهران در پایان یادآور شد: در جامعه ای که تلاطم های بسیاری را در این سال ها طی کرده و ۱۱۰ سال پس از مشروعیت هنوز به آنچه می خواهد نرسیده مهم این است که همه وکلا با حفظ اصرار و پافشاری بر استقلال خود به عنوان یک نهاد مدنی سهم بزرگی در توسعه ایران داشته باشند.

برچسب ها: پروانه سلحشوری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار