سرمربی تیم استقلال خوزستان می‌گوید استقلال تهران از لحاظ تاکتیکی و گل زدن پیشرفت کرده است اما آن‌ها نیز فقط برای کسب سه امتیاز به زمین می‌آیند.
کد خبر: ۵۴۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲ 27 December 2017

عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تهران، اظهارکرد:‌ بازی‌هایی که تیم‌های لیگ برتر جلوی استقلال و پرسپولیس انجام می‌دهند همیشه بازی‌هایی خاص هستند. استقلال در این چند هفته اخیر جان گرفته است و نتایج خوبی را نیز به دست آورده است. آن‌ها از لحاظ تاکتیکی، چرخش توپ، گل زدن و دفاع کردن پیشرفت کرده‌اند اما ما هم دست و پا بسته نیستیم و به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داریم. با این که مصدومان زیادی برای این بازی داریم با تمام وجود مقابل تیم گردن کلفت استقلال قرار می‌گیریم.

او درباره شناخت از شفر، عنوان کرد: شفر در کشور خودش یک مربی خوب است و در این‌جا نیز تا این‌جا کار خود را به نحو احسن انجام داده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره جذب ناصر قلاوند بازیکن پیشین سپاهان، گفت: قلاوند یک بازیکن خوزستانی است و زمانی که خودم در سپاهان بودم او را جذب کردم و بعد هم که رباط صلیبی پاره کرده و نتوانستیم از او استفاده کنیم. اکنون هم بعد از بهبودی در تمرین‌های تیم ما شرکت کرده که خوب نشان داد و او را جذب کردیم و اگر بتوانیم فردا نیز از او استفاده خواهیم کرد.

وی بیان کرد: ما با هر بازیکنی که برای پیوستن به استقلال خوزستان صحبت می‌کنیم پول نقد می‌خواهد یا این که به تیم سطح پایین نمی‌رود در حالی که تیم ما قهرمان ایران شده است و اکنون نیز بازیکنان بزرگی در آن بازی می‌کنند و هم‌چنین در حال حاضر استقلال خوزستان جزو ۴ تیم برتر جام حذفی است که همانند سایر تیم‌ها شانس قهرمانی در جام حذفی داریم. به هر حال هنوز نتوانستیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم اما به دنبال سه چهار بازیکن هستیم.

ویسی درباره جذب عادل کلاه‌کج نیز گفت: کلاه‌کج بازیکن باتجربه‌ای است که می‌تواند به ما کمک کند. چرا که در نیم فصل دوم به بازیکنان باتجربه نیاز داریم و بازیکنان فعلی ما بسیار جوان هستند. هرچند کلاه‌کج یک سال و نیم است که بازی نکرده است ولی می‌توانیم نهایت استفاده را از او ببریم و من فوق تخصص استفاده از این بازیکن هستم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال خوزستان تا این‌جای مسابقات نوسانات بسیاری داشته است؟ خاطرنشان کرد: تیمی که تغییرات زیادی داشته باشد، به این صورت کار می‌کند و تا تیم به هماهنگی برسد ما داستان داریم. تیم ما بسیار جوان است و این جوان یک روز بسیار خوب بازی می‌کند و یک روز هم به این صورت نیست. به هر حال باید تاوان این موضوع را بدهیم و باید زجر بکشیم تا تیم‌مان تیم‌ شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: ما دیگر فرصت از دست دادن امتیاز نداریم، چرا که بازی‌های نیم فصل دوم مانند جام حذفی است و فرصتی برای جبران نیست و باید مانند جام حذفی با تمام وجود به آن‌ها نگاه کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در بازی گذشته در استفاده کردن از موسی کولیبالی عجله نکردید؟ گفت: ما دفاع وسط نداشتیم و اگر چنین بازیکنی را داشتیم مطمئنا از کولیبالی استفاده نمی‌کردیم. ما نیاز به یک بازیکن قد بلند داشتیم که این بازیکن را نداشتیم و اگر عقیل کعبی بود از موسی کولیبالی استفاده نمی‌کردیم. ما برای جام حذفی ۱۵ روز علایی را در اختیار نداشتیم ولی وقتی برابر تراکتورسازی از او استفاده کردیم، فوق‌العاده بود و فکر می‌کردیم که کولیبالی هم به همین صورت می‌شود که متاسفانه نشد. اگر هم کولیبالی را در زمین نمی‌گذاشتیم و می‌باختیم هم شاید می‌گفتند که چرا از او استفاده نکردی. به هر حال این یک هندوانه در بسته بوده و وقتی باز می‌شود می‌توان متوجه شد که چه می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار