مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران خبر داد:
مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران از حفر و تکمیل ۱۱۹ حلقه چاه های های نفت و گاز در ۹ ماه سال جاری توسط این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۵۴۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶ 27 December 2017

 ناصر قلی پور شامگاه سه شنبه در جریان بازدید از پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری در اهواز گفت: از این چاه ها، ۵۱ حلقه توسعه ای توصیفی، دو حلقه اکتشافی و ۶۶ حلقه تعمیری تکمیلی بوده است.

وی افزود: از مجموع این چاه ها ۸۶ حلقه در حوزه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ۲۴ حلقه در پروژه های شرکت مهندسی و توسعه نفت، هفت حلقه در شرکت نفت فلات قاره ایران و دو حلقه به سفارش مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفر شده است.

قلی پور، متراژ حفاری چاه ها از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه را ۱۹۶ هزار و ۳۷ متر عنوان و اظهار کرد: در این مدت همچنین ۳۳ هزار و ۱۹۵ متر حفاری جهت دار و یک هزار و ۳۶۱ متر مغزه گیری با ایجاد ۹۳ حفره به ثبت رسید.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران گفت: در مدت پیش گفته، عملیات حفاری ۱۹ حلقه چاه ۵۴۷ روز زودتر از برنامه پیش بینی شده از سوی کارفرما به اتمام رسید که از نظر اقتصادی ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت به موازات عملیات حفاری چاه های نفت و گاز افزون بر ۲۰ نوع خدمات فنی و تخصصی را به طور توامان به عنوان یک شرکت منحصر بفرد در صنعت حفاری ارائه می دهد، افزود: در این دوره زمانی در بخش سیمان و انگیزش چاه سه هزار و ۴۰۰ عملیات، خدمات فنی یک هزار و ۶۸۴ و خدمات ویژه یک هزار و ۱۰۱ عملیات صورت گرفته است.

قلی پور با بیان اینکه ناوگان حفاری شرکت دارای ۷۱ دستگاه حفاری خشکی و سه دستگاه حفاری دریایی است، تصریح کرد: بازسازی، نوسازی و روز آمد سازی دستگاه های حفاری و سایر تجهیزات بر اساس برنامه دنبال می شود و تقویت ناوگان در دستور کار قرار دارد.

مدیربرنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران که از بخش های مختلف نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری بازدید داشت، گفت: نمایشگاه پانزدهم از نظر تنوع تولیدات ساخت داخل قابل توجه و بیانگر ظرفیت ها و توانمندی های سازندگان داخلی است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار