سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: به مردم اعلام می‌کنم که در نیم فصل دوم هیچ قولی نمی‌توانم بدهم. واز الان به بعد هر کسی مسوول تیم است و هر کسی جوابگو است باید خودش هم به مردم پاسخ بدهد و مسوولیتی با من نیست.
کد خبر: ۵۴۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴ 28 December 2017

فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا، اظهار کرد: رقابت با سایپا بازی سختی است به این دلیل که سایپا تیم بسیار خوب و قدرتمندی است. حضور علی دایی روی نیمکت این تیم به بازیکنان سایپا انگیزه می‌دهد. البته از این بابت خوشحالم که با آقای دایی یک بازی خوب را در زمین خوب آبادان برگزار می‌کنیم.

وی افزود: مدت‌ها است که در تیم صنعت نفت مسائل فنی تحت‌الشعاع مسائل حاشیه‌ای قرار گرفته است. به دلیل مشکلات زیادی که داریم تمرکز ما خیلی روی مسائل فنی نیست. از هفته گذشته یک مشکل دیگری نیز به مشکلات ما اضافه شده و آن این است که قبل از بازی با استقلال یک موج آنفلوانزا و سرماخوردگی در تیم ایجاد شد و همین هم کار را برای ما مقداری سخت کرده است. در بازی قبلی یکی دو نفر از بازیکنان نتوانستند بازی کنند و فردا هم یکی دو بازیکن ما نمی‌توانند برای ما به میدان بروند. امیدواریم از بازی با پدیده که قرار است در شهر مشهد با این تیم مسابقه دهیم بازیکنان تیم‌مان به طور کامل بهبود پیدا کنند.

کمالوند گفت: تقریبا ۱۰ نفر از بازیکنان ما آنفلوانزا گرفته‌اند. از هفته گذشته بازی با استقلال ۶-۷ نفر بازی کردند و دو سه نفر را استراحت دادیم. فردا هم ۵-۶ سرماخورده داریم. الان آخرین وضعیت‌شان را نمی‌دانم چطور است. باید به هتل بروم و ببینیم که کدام یک از بازیکنان نمی‌توانند فردا برای ما بازی کنند اما قاعدتا دو سه بازیکن ما غیبت خواهند داشت.

او تصریح کرد: کرار تا امروز در تمرین‌ها شرکت نکرده بود. من امروز با او صحبت کردم و او را با خودم به تمرین‌ها آوردم. به کرار گفتم اینجا این مشکلات وجود دارد و ما در آبادان پوست‌مان کلفت شده است. چاره‌ای هم نداریم. به بازیکنان هم گفتم باید هر طور شده تیم را به آخر فصل برسانیم و بعد از آن تیم را به کسی از که از او تحویل گرفتیم بسپریم و ان‌شاءالله نفرات بعدی بیایند و موفق شوند.

سرمربی صنعت نفت آبادان همچنین درباره صدور رضایت‌نامه سوشا مکانی نیز تاکید کرد: مکانی با هزینه شخصی رضایت‌نامه خود را از باشگاه گرفت و توانست ITC ‌اش را بگیرد.

او همچنین درباره مشکلات مالی باشگاهش اظهار کرد: مشکلات گریبان هیچ باشگاهی را مانند ما نگرفته است. فقط باشگاه نفت تهران است که آن هم در حال منحل شدن است. وضعیت مالی استقلال خوزستان از ما بهتر است. حداقل در این تیم بازیکنی بازی نمی‌کند که حتی یک ریال هم از باشگاه نگرفته باشد اما در تیم ما ۴ -۵ بازیکن هستند که این وضعیت را دارند. آقایانی که تیم صنعت نفت را دچار این مشکل کرده‌اند، مسئولان وزارت نفت و هر کسی که تصمیم گیرنده است اگر ۴-۵ ماه حقوق نگیرند، چطور می‌توانند امور زندگی‌شان را بگذرانند؟

کمالوند گفت: روز اول که ما به آبادان آمدیم فکر کردند ما می‌خواهیم امسال هم یک تیم آویزان جمع کنیم که فقط سعی دارد در لیگ برتر بماند اما وقتی دیدند این طور نیست این رفتار بدشان را شروع کردند. ما در شهری زندگی می‌کنیم که پالایشگاه، پتروشیمی و منطقه آزاد در این شهر داریم اما مگر می‌شود تیمی که سال‌های گذشته آسانسوری بودند و نتایج چندان درخشانی نمی‌گرفتند تا این موقع سال ۵۵ درصد قراردادشان را می‌گرفتند اما امسال که شرایط تیم خیلی بهتر از گذشته است، به نیمه نهایی جام حذفی رسیده، استقلال، پرسپولیس و سپاهان را در این فصل شکست داده اما با چنین مشکلات مالی دست به گریبان باشد؟

او تاکید کرد: جا دارد از نمایندگان استان خوزستان در مجلس و همین طور امام جمعه آّبادان تشکر کنم. من بعد از اینکه با امام جمعه آبادان صحبت کردم گفتم که من دیگر برمی‌گردم و تا آخر فصل با هر شرایطی می‌مانم چه پول بدهند و چه ندهند، چه تیم نتیجه بگیرد و چه نتیجه نگیرد. من به هر وعده‌ای که داده بودم عمل کردم. روز اول آمدم گفتم رتبه تیم را در جدول تک رقمی می‌کنم و این کار را کردم و گفتم تا نیم فصل ۲۰ امتیاز می‌گیریم در حالی که ۲۱ امتیاز گرفتیم اما آقایان به هیچ کدام از تعهدات‌شان عمل نکردند. ما یک تعهد دو طرفه داشتیم. روز اول با من صحبت کردند و گفتند که یک تیم آبرومند می‌خواهیم که مردم آبادان استرس سقوط نداشته باشند. من گفتم از این هم یک پله می‌برم بالاتر و این کار را هم کردم. حرفی را نزدم که نتوانم عمل کنم اما مسئولان هر وعده و تعهدی که داشتند آن را عمل نکردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت خاطرنشان کرد: اما از الان به بعد هر اتفاقی بیفتد دیگر مسئولیتش با من نیست و اگر هم ماندم فقط به خاطر حرف امام جمعه آبادان و نمایندگان مجلس است. اما مسئولان شرکت نفت باید پاسخگوی نتایج تیم باشند. الان هم معلوم است که چرا به ما پول نمی‌دهند به خاطر این است که نیم فصل است و نمی‌خواهند که ما بازیکن جدید بگیریم تا تیم قوی نشود. اشکالی ندارد. تراکتورسازی ۸ بازیکن گرفته ذوب آهن ۵ بازیکن گرفته، پرسپولیس و استقلال همه تیم‌شان را تقویت کرده‌اند اما ما بازیکنی نگرفته‌ایم. اشکالی ندارد. من در اینجا به مردم اعلام می‌کنم که در نیم فصل دوم هیچ قولی نمی‌توانم بدهم. از الان به بعد هر کسی مسئول تیم است و هر کسی جوابگو است باید خودش هم به مردم پاسخ بدهد. مسئولیتی با من نیست. من فقط حضور فیزیکی روی نیمکت دارم و نتایج تیمی هیچ ارتباطی با من ندارد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار