مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان:
حاجی زاده با اشاره به ویژگی های متفاوت استان خوزستان در مقایسه با استان های دیگر کشور بیان داشت: وضعیت جغرافیایی استان، شرایط اقلیمی، مدل های مختلف آب و هوایی که در استان شاهد هستیم، با توجه به این مدل های مختلف آب و هوایی، هفته گذشته در نقاط مختلف استان همزمان در یک ساعت ۴ پدیده هواشناسی داشتیم، همچنین خشکسالی های پی در پی و... میطلبد که در بخش پیشگیری و پیش بینی بهتر عمل کنیم.
کد خبر: ۵۴۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 31 December 2017

با توجه به ویژگی های متفاوت استان خوزستان و شرایط مختلف آب و هوایی در بخش پیشگیری و پیش بینی میطلبد بهتر عمل کنیم

به گزارش تابناک کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در همایش رابطین مدیریت بحران، فرمانداری ها، شهرداری ها و دستگاه های اجرایی خوزستان که پیش از ظهر امروز ۱۰ دی ماه برگزار شد، اظهار کرد: هفته گذشته ۵ دی ماه که مصادف با  زلزله ویرانگر بم بود هفته ایمنی در مقابل زلزله نامگذاری شد. کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در همایش رابطین مدیریت بحران، فرمانداری ها، شهرداری ها و دستگاه های اجرایی خوزستان که پیش از ظهر امروز ۱۰ دی ماه برگزار شد، اظهار کرد: هفته گذشته ۵ دی ماه که مصادف با  زلزله ویرانگر بم بود هفته ایمنی در مقابل زلزله نامگذاری شد. 


وی با اشاره به ویژگی های متفاوت استان خوزستان در مقایسه با استان های دیگر کشور بیان داشت: وضعیت جغرافیایی استان، شرایط اقلیمی، مدل های مختلف آب و هوایی که در استان شاهد هستیم، با توجه به این مدل های مختلف آب و هوایی، هفته گذشته در نقاط مختلف استان همزمان در یک ساعت ۴ پدیده هواشناسی داشتیم، همچنین خشکسالی های پی در پی و... میطلبد که در بخش پیشگیری و پیش بینی بهتر عمل کنیم.


حاجی زاده افزود: ستاد مدیریت بحران استان خوزستان باید به نقطه ای برسد که در ۴ مقوله مدیریت بحران دچار کمبود نباشد.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از افتتاح سالن مانیتورینگ تا پایان سال خبر داد و گفت: ستاد مدیریت بحران تا پایان سال از بعد سخت افزاری کامل خواهد شد. 


وی با اشاره به روی خط گسل بودن شمال و شمال شرق و زاگرس استان خوزستان، بیان داشت: طی هفته های گذشته بیش از ۷۰ بار گوریه شوشتر لرزید. همه در این خصوص به حالت آماده باش بودند.


حاجی زاده گفت: بحث آموزش و آگاهی بخشی را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم. همه دستگاه های اجرایی باید بدانند در استان خوزستان وظایف باید به موقع انجام شود، در غیر این صورت ممکن است دچار صدمات جبران ناپذیری شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار