مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با تأمین به موقع اعتبارات پروژه پل شهید ناجیان به پیمانکار این پروژه در سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۵۴۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸ 01 January 2018

 

عباس پورسلان امروز در حاشیه بازدید از پروژه تعریض پل شهید ناجیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه تعریض پل شهید ناجیان پیشرفت خوبی داشته است.

وی گفت: با تأمین به موقع اعتبار پروژه پل شهید ناجیان به پیمانکار و بخش خصوصی این پل در دهه فجر یا قبل از ایام نوروز سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر‌کل راه‌ و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: پل ناجیان یکی از مهم‌ترین مسیرهای تردد کاروان‌های راهیان نور به منطقه عملیاتی فتح المبین و فکه است. امیدواریم با تأمین به موقع مطالبات پیمانکار این پروژه هرچه سریعتر به بهره‌برای برسد.

وی افزود: مطالبات پیمانکار پروژه پل شهید ناجیان از سوی نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، فرماندارشوش و اداره کل راه وشهرسازی خوزستان در حال پیگیری است.

به گزارش تسنیم، پل شهید ناجیان مسیر ارتباطی شهر شوش با بخش فتح المبین و 30 روستای این شهرستان است. نقش مهمی در انتقال محصولات کشاورزی و دامی به بازار استان خوزستان دارد. پروژه تعریض و بازسازی پل شهید ناجیان در سال 94 آغاز شد، اما عملیات اجرایی آن پس از مدتی به دلیل تأمین نشدن اعتبارات دولتی متوقف شد.

به دنبال نشست‌هایی که نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با مسؤولان استانی و کشوری برای تأمین اعتبارات و ازسرگیری عملیات اجرایی این پل برگزار کرد، اعتباراتی جذب و پیمانکار این پروژه با ایجاد مسیر انحرافی و روشنایی از اردیبهشت‌ماه سال 96 فعالیت خود را از سر گرفت. با بهره‌برداری از پل شهید ناجیان گره ترافیکی شوش در مسیر راهیان نور به غرب کرخه و یادمان شهدای فتح‌المبین و فکه را تا حد زیادی باز می‌شود.

 

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار