فرماندار چرداول :
فرماندار چرداول گفت : تمام دولتمردان و مسئولان پذیرای مطالبات و انتقادات سازنده مردم بر رفع مشکلات و ارائه خدمات بهتر و مناسب تر هستند واز هرگونه پیشنهاد و انتقاد راهگشا استقبال می کنند و از مردم می خواهند که فریب شعارها و عوامفریبی بیگانگان را نخورند.
کد خبر: ۵۴۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 02 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام ؛ مراد یگانه در جلسه با معتمدین، سران و بزرگان محلی شهرستان چرداول بر هشیاری و آگاهی مردم برای جلوگیری از بهره برداری بیگانگان، شکست خوردگان و سیلی خوردگان از دست ملت ایران تاکید و تصریح کرد: مطالبه گری حقوق باید از طریق ابزارهای قانونی بدون هیاهو و سلب آسایش مردم انجام شود.


وی یادآور شد: تمام دولتمردان و مسئولان پذیرای مطالبات و انتقادات سازنده مردم بر رفع مشکلات و ارائه خدمات بهتر و مناسب تر هستند واز هرگونه پیشنهاد و انتقاد راهگشا استقبال می کنند و از مردم می خواهند که فریب شعارها و عوامفریبی بیگانگان را نخورند.


فرماندار افزود: دشمنان دلسوز و حامی ملت ایران نیستند و تحریم های کمرشکن بر ضد ملت، ترفندها و دشمنی های متعدد از اول انقلاب تا کنون و تروریست خواندن مردم متمدن و با فرهنگ ایران گواهی بر نفرت و دشمنی آنان می باشد.


وی اضافه کرد: مردم صاحبان واقعی انقلاب اسلامی هستند و با تقدیم هزاران شهید و تحمل مصائب و سختی های متعدد در چهار دهه گذشته اکنون نظام و دستاوردهای بزرگ آن را در رفیع ترین جایگاه ممکن قرارداده اند که این جایگاه و بزرگی باعث حقارت و کینه توزی دشمنان و ایجاد توطئه ها و دسیسه های گوناگون برای ضربه زدن به آن شده است.


فرماندار چرداول افزود: هوشیاری و بصیرت مردم همیشه سدی محکم در برابر ترفندهای گوناگون مخالفان نظام و ناکام ماندن آنان در تحقق دشمنی هایشان شده و این بار نیز علاقه و پایبندی ملت به انقلاب و خون پاک شهیدان دشمنان و استکبار جهانی را در رسیدن به نقشه های شوم و پلیدشان ناکام می گذارد وقطار انقلاب اسلامی شتاب تندتر و بهتری برای رسیدن به قله های افتخار خواهد گرفت.


یگانه بر نقش و جایگاه بزرگان و ریش سفیدان در تمام عرصه های اجتماعی تاکید کرد و گفت: تاثیر کلام و نفوذ بزرگان و معتمدان در بین مردم و بویژه جوانان و نوجوانان و برقراری امنیت و آسایش عمومی نقشی پررنگ و اثرگذار دارد و نهادهای برقرار کننده امنیت عمومی نیازمند مشارکت و ارتباط بزرگان می باشند.


وی همچنین خاطر نشان کرد: اعضای شورای تامین شهرستان چرداول با روحیه مردم داری و مردمی همراه ودر کنار معتمدین و متنفذان هستیم و اعتقاد داریم امنیت بدون مشارکت مردم بدست نمی آید.


یگانه تاکید کرد: مدیران شهرستان با توجه به مطالبات مردمی زمینه ارائه خدمات بهتر و مناسب تر را برای مردم عمل خواهند کرد.


در این نشست تعدادی از معتمدان شهرستان چرداول مشکلات و درخواست های عمومی مردم را برمطرح و بر پایبندی خود بر اصول مترقی انقلاب اسلامی و دوری از هرگونه رفتار احساسی و دشمن شاد کن تاکید کردند.


جمعیت 59 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 30 کیلومتری ایلام در 4 بخش 5 شهر و بیش از 142 روستا ساکن هستند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
salam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
فرماندار و جوک سال :تمام دولتمردان و مسئولان پذیرای مطالبات و انتقادات سازنده مردم بر رفع مشکلات و ارائه خدمات بهتر و مناسب تر هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار