راهپیمایی 'شکوه وحدت' ، در اعتراض به ناآرامی های چند روز گذشته، چهارشنبه با حضور اقوام و قشرهای مختلف در اهواز و چند شهر خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 03 January 2018

حضور خروشان مردم خوزستان در راهپیمایی شکوه وحدت

به گزارش تابناک؛مردم ولایت مدار شهرستان اهواز روز چهارشنبه در پاسخ به اقدامات برخی افراد فرصت طلب که در چند روز گذشته خسارات مالی بسیاری به اموال عمومی و خصوصی مردم وارد کردند به خیابان ها آمدند و اعتراض خود را نسبت به این رفتارهای هنجار شکن اعلام داشتند.


این راهپیمایی به دعوت نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز صورت گرفت از ساعت 9:30 از میدان مولوی آغاز و تا انتهای خیابان سلمان فارسی منتهی به چهار راه آبادان ادامه پیدا کرد. این در حالی است که مردم از ساعاتی پیش از آغاز راهپیمایی با تجمع در میدان مولوی (سه گوش)، منتظر آغاز راهپیمایی بودند.


مردم مومن و بصیر اهواز با سر دادن شعارهای ' ا... اکبر - خامنه ای رهبر'، 'مرگ بر فتنه گر'، 'کار فتنه تمام است، این آخرین پیام است'، 'حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست'، 'مرگ بر اخلال گر' ، 'مرگ بر آشوبگر' ، 'مفسد اقتصادی اعدام باید گردد '، ' هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام '، ' ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ' انزجار خود نسبت به ناآرامی های چند روز گذشته نشان دادند.


حضور اقشار مختلف مردمی با لباس های محلی از جمله عشیره های عرب اهواز، بختیاری و حضور قشر ورزشکاران با لباس رشته های مختلف ورزشی در این راهپیمایی چشمگیر است.


حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار ، برخی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان اهواز، حمیدیه، کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار اهواز و برخی فرماندهان ارشد سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در خوزستان، در این راهپیمایی به چشم می خورد.


حضور هزاران زن و مرد با در دست داشتن پرچم های ایران و سر دادن شعارهای انقلابی، از مهمترین مواردی بود که در این راهپیمایی نمایان بود.


گفتنی است اقدام هنجار شکن افرادی معدود در چند روز گذشته در تخریب اموال عمومی و آتش زدن برخی اماکن، خشنودی و حمایت وقیحانه و دخالت در امور داخلی ایران اسلامی را از سوی برخی سران آمریکا ، انگلیس ، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی را در پی داشته است.

برچسب ها: راهپیمایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار