حواشی فولاد خوزستان - مشکی پوشان؛
فولاد خوزستان در حالی در واپسین لحظات بازی، پیروزی را با تساوی در برابر مشکی پوشان عوض کرد که بازیکن ملی پوش این تیم حتی در لیست ۱۸ نفره بازی هم حضور نداشت.
کد خبر: ۵۴۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰ 04 January 2018

، از سری رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های فولاد خوزستان و مشکی پوشان خراسان در ورزشگاه الغدیر به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک رسید.

* گل های این بازی را ایمان مبعلی (۵۳) برای فولاد خوزستان و محمدمهدی عسکری (۲+۹۰) برای مشکی پوشان خراسان به ثمر رساندند.

* این بازی را محمدحسین ترابیان با کمک مهدی عالیقدر و حسین مرادی قضاوت کرد و در آن به فرشاد جانفزا و عبدالله ناصری (فولاد) و محمدمهدی عسکری (مشکی پوشان) کارت زرد نشان داد.

* فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: حامد لک، یوسف وکیا، عبدالله کرمی، ایوب والی، پیمان شیرزادی، سینا مریدی، ایمان مبعلی، امیر زلیکانی (۵۱- مجتبی حقدوست)، حسن بیت‌سعید، رحیم زهیوی (۸۸- میلاد بدرقه) و فرشاد جانفزا (۷۱- صابر حردانی) بازی کرد.

* مشکی پوشان نیز در این بازی با ترکیب: محمدحسن عین‌افشار، محمدعلی فرامرزی، محسن آقایی، میرهانی هاشمی، امیرمحمد پناهی (۷۹- سهیل صالحی)، محمدمهدی عسکری، پیام ملکیان، حمیدرضا علی‌عسکری (۶۴- حسین بهرامی)، حسین زامهران (۴+۹۰- حنیف عمران‌زاده)، کیوان امرایی و یونس شاکری در برابر حریف صف آرایی کرد.

* فولاد خوزستان در حالی برای کسب سه امتیاز و حفظ جایگاه دوم جدول در مقابل تیم انتهای جدولی مشکی پوشان به میدان رفت که فرزاد جعفری، علی اصغر عاشوری و عبدالله ناصری را به‌دلیل محرومیت یا مصدومیت در اختیار نداشت و ترکیب این تیم شاهد حضور دوباره‌ی ایمان مبعلی و بازگشت یوسف وکیا و امیر زلیکانی در جمع ۱۱ بازیکن اصلی بود. اما تیم مشکی پوشان در غیاب مصطفی احمدی محروم، حسین بادامکی را هم روی نیمکت نشانده بود تا در نیمه دوم از تجربه‌ی این بازیکن استفاده کند.

* نیمه اول این مسابقه از سرعت بالایی برخوردار نبود و اندک فرصت‌هایی هم که خلق شدند، راهی به درون دروازه‌های دو تیم پیدا نکردند. ضربه غافلگیر کننده‌ ایوب والی نخستین فرصت این بازی را رقم زد که توپ از بالای دروازه تیم میهمان به بیرون رفت. مشکی پوشان در دقیقه ۱۲ صاحب موقعیت طلایی برای گشودن دروازه‌ فولاد شد که ضربه امیرمحمد پناهی در موقعیت تک‌به‌تک فضای بالای دروازه را شکافت.

* عبدالله ناصری که در ترکیب اولیه فولاد خوزستان قرار داشت، به‌دلیل آسیب‌دیدگی از ترکیب خارج شد و امیر زلیکانی جای او را گرفت.

* احمد عبدالله‌زاده هافبک ملی‌پوش فولاد خوزستان با صلاحدید کادر فنی در فهرست این تیم برای دیدار با مشکی پوشان قرار نگرفت.

* حامد لک و ایمان مبعلی دو همبازی سابق غلامرضا عنایتی قبل از مسابقه به سمت سرمربی مشکی پوشان رفتند و با عنایتی به خوش‌وبش پرداختند.

* غلامرضا عنایتی در آخرین دقایق نیمه اول اعتراض تندی نسبت به داور انجام داد. عنایتی اعتقاد داشت که داور باید به امیر زلیکانی به‌دلیل انجام خطای خطرناک کارت نشان می‌داد.

* بلندگوی ورزشگاه غدیر تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را دو هزار نفر اعلام کرد.

* حسین بهرامی بازیکن خوزستانی تیم مشکی پوشان در نیمه دوم برای این تیم به میدان رفت.

* عبدالله ناصری که در این مسابقه به‌دلیل مصدومیت روی نیمکت نشسته بود، در نیمه دوم به‌دلیل اعتراض به قضاوت داور بازی کارت زرد گرفت.

* ایمان مبعلی پس از گلزنی به سمت هواداران فولاد خوزستان رفت و شادی‌اش را با آنها تقسیم کرد.

* طرفداران فولاد خوزستان از ابتدای بازی یک‌صدا به تشویق تیم محبوب‌شان می‌پرداختند.

* رحیم زهیوی پس از تعویض شدن در دقیقه ۸۸ با سیروس پورموسوی به صحبت پرداخت.

* حسن بیت سعید که در نیم فصل اول لیگ برتر امسال در استقلال تهران چندان موفق نشان داد در سومین بازی خود برای فولاد خوزستان ضمن اینکه به صورت ثابت در ترکیب تیم قرار داشت، پاس تک گل این بازی را برای ایمان مبعلی مهیا کرد تا نشان دهد استقلالی ها به خوبی از توانمندی این بازی استفاده نکردند. او هفته قبل دو گل برای فولاد به ثمر رسانده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار