مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت نفت با تشکر و قدردانی از حضور پرشور و حماسی مردم اهواز در راهپیمایی انزجار از اعمال خرابکارانه و آشوب و همراهی با دشمنان مملکت، گفت: نباید با اتمام این قائله از پیگیری مطالبات مردم غافل شد.
کد خبر: ۵۴۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰ 04 January 2018

حجت الاسلام و المسلمین جعفر علوی کیا امروز در جمع نماز گزاران مسجد سیدالشهدا اهواز با تشکر و قدردانی از حضور پرشور و حماسی مردم اهواز در راهپیمایی انزجار از اعمال خرابکارانه و آشوب و همراهی با دشمنان مملکت، از نقش نیروهای مذهبی و انقلابی به ویژه بسیج در حفظ و حراست از نظام اسلامی و همچنین جان و مال مردم تقدیر کرد و گفت: هرجا نیاز به بذل جان و ایثارگری باشد این نیروهای انقلابی و بسیج هستند که چه در مقابله با ارتش بعثی، چه در مقابله با تکفیری های داعش وهابی، چه در مقابله با زلزله کرمانشاه و چه در مقابله با آشوبگران، پیش قدم و حاضر هستند.

وی افزود: این که مقام معظم رهبری می فرمایند هوای نیروهای جوان انقلابی مذهبی را داشته باشید به این جهت است که این ها در بزنگاه ها برای دفاع از مملکت آماده اند و حاضر می شوند؛ گرچه بعضی متاسفانه آنان را افراطی و تندرو می نامند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت نفت گفت: چه کسی افراطی است؟ آن که حاضر است برای دفاع از دین و مملکت، همه چیز خود را فدا کند یا آن که بانک آتش می زند، مزاحم کسب و کار مردم می شود و با دزدیدن و رها کردن ماشین آتش نشانی مردم بی گناه را می کشد؟

وی ادامه داد: چه کسی حافظ منافع ملی است؟ آن که در را دفاع از حرم مطهر اهل بیت سر می دهد یا آن که پرچم مقدس کشورش را آتش می زند؟

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت نفت گفت: البته نباید با اتمام این قائله از پیگیری مطالبات مردم غافل شد؛ این قائله ها تمام می شود ولی امیدوارم آنان که که سپاه و بسیج را برای رای آوردن متهم کردند و امروز امنیت خود را از فداکاری همین سپاه و بسیج دارند، بعد از اتمام قائله این شهامت را داشته باشند که از نیروهای انقلابی و مذهبی هم تشکر و هم عذرخواهی کنند و بدانند اشخاصی را که می شود به آن ها اعتماد و تکیه کرد، همین ها هستند.

وی بیان کرد: بانک ها و موسسات مالی نفس بعضی افراد را گرفته اند؛ بعضی کارگران ماه ها است که حقوق نگرفته اند و تبعیض و ظلم مردم را رنج می دهد. مسوولان باید بدانند وضع معیشتی مردم بد است و برای رضای خدا بداد مردم برسند.

علوی کیا افزود: ما با ثروتمندان و اغنیا مخالف نیستیم، این ها کسانی هستند که باعث حرکت چرخ های اقتصادی هر کشورند اما ما با این که تصمیم گیران، مجریان و مسولان از میان این ها انتخاب شوند، مخالفیم. اگر وزیر، نماینده مجلس و معاون وزیر از ثروتمندان و سرمایه داران انتخاب شوند در بسیاری از موارد مصلحت شخصی بر مصالح عمومی ترجیح داده می شود.

وی ادامه داد: اینها متوجه اند که چند ماه حقوق نگرفتن یعنی چه؟ این ها شرمندگی یک جوان بالای 25 سال خرمشهری را که هر روز اول صبح با پای پیاده برای پیدا کردن کار تا آبادان می رود و بعد از ظهر با سرافکندگی بر میگردد را درک می کنند؟ خوب طبیعی است که این افراد حتی شنیدن این مطلب که بنا است یارانه ها را قطع کنند چه بلایی سر بعضی خانواده ها می آورد را هم هم درک نمی کنند. این ها آیا متوجه اند که بعضی درب نانوایی می آیند و مطالبه نان قرضی می کنند یعنی چه؟

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت نفت گفت: امروز سوء مدیریت، کم کاری و سیاسی کاری، کار در جهت مغایر با منافع ملی و عمومی و همچنین دشمنی و مقابله با انقلاب اسلامی است و این از دشمنی آمریکا برای ما بدتر است.

وی افزود: یکی از مشکلات ما این است که رسانه ملی و بعضی تریبون ها از ترس این که متهم به مخالفت با دولت نشوند واقعیت های جامعه را نمی گویند ولی لزوم حفظ و حراست از انقلاب حکم می کند که باید جلوی کم کاری ها، سوء مدیریت ها و تبعیض ها ایستاد.

علوی کیا بیان کرد: آقایان مسوول بدانند مردم نیازی به وعده و وعید ندارند، اصلا جای تعجب است از دولت که شعار می دهد باید چنان و چنین شود. دولت باید کار کند نه حرف بزند و شعار دهد. بیش از پنج سال از سرکار آمدن آقای روحانی می گذرد. مردم میخواهند نتیجه عمل کردن ایشان را در زندگی شان ببینند. چندین صد روز هم گذشته پس کی وعده ها عملی می شود؟

وی ادامه داد: کاش تشکل های مذهبی، روحانیت و همه دلسوزان نظام اسلامی طلایه دار مطالبه گری حق محرومان و مظلومان بودند تا باخالی بودن عرصه از این ها مقدمات سوء استفاده دشمن مهیا نمی شد. این که خودمان آمار دهیم و خودمان هم کیف کنیم اما مردم متعجب فقط نظاره گر و منتظر باشند، فایده ندارد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: جعفر علوی کیا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار